Gå til innhold

VELDIG spent ;) Kan noen kjikke ? Gjerne flere :):)

Anbefalte innlegg

Jeg, 01.03.90

Han 07.02.89

Begynte på Pergo på Søndagen (min 1. dobbelkur)

Vil det klaffe for meg denne mnd ??:)

Håper på svar hos flere av dere, er så sinnsykt spent, dere aner ikke:)))

Natta klem for meg, nå skal jeg komme meg i seng, så snakkes vi i morgen, å er spent på å se om noen av dere har tatt dere tia til meg:))

Fortsetter under...

Annonse

ÅÅ, hÅper sÅ indelig dere har rett <3 ;) HÅper det klaffer for dere Å snart:)

Men dere som spÅr, kan dere se fremmover i tid Å se bilder osv, eller hva bruker dere nÅr dere spÅr :)?

Litt nyskjerrig pÅ det:)

klem

Annonse

Beklager,men jeg får hetetokter av skrivefeil.

Men nok om det.

Om du er intr i om/ når dere blir gravide så burde du gå til en klarsynt/healer som jobber med pendelen.

Min tante har spådd begge mine graviditeter,og det uten at noen av dem var planlagt.

Det synes jeg gir en bedre pekepinn enn en på forumet her som bare har et nick å forholde seg til.

Hehe, det går bra du:) bare lurte på om det bare var det du skulle skrive :)

Har du noen forslag til hvordan klarsynt jeg kan spørre da ?:)

Som IKKE koster noe sæli ?! :)

Du kan jo sende meg en mld da på inboksen :) Syns det er så spennende med spåing, å de som er klarsynte:)

unskyld for at jeg bryter inn ! Jeg ser mange anonyme som kommer inn og klager at huff og huff disse jente har f* ikke peiling osv. Dem som kommer og spør oss om div. Er folk som vet at vi ikke altid har rett! Og vi som spår bruker evner og hjelpemidler som hjelper oss. Vi er altid nybegynnere til vi blir dyktigere til og stole p evnene våre, dere skeptikere bør heller holde komtentarene for dere selv. Min mening. Og la andre få velge selv. D er erfarne damer her inne også som har gjort dette i alle sine år.

Enig med deg BEA_88, jeg syns dere er flinke, å har hørt om flere av dere som har hatt rett på mye!

å alle her inne vet jo att det er ike alltid alt som er rett.. :)

måtte jo spørre den Anonyme hvordan klarsynt jeg skulle gå til som var så flink, å som ikke koster noe sæli! :)

men jeg syns dere er kjempe flinke BEA_88, du må ikke misforstå svaret jeg ga til miss anonym! :) hihi

Flere ganger jeg å ikke klarer å dy meg, så du er ikke alene :P

Men foressten, får du opp hvordan svangerskapet mitt kommer til å bli:)? å fødselen:)?

Sorry maset :D Men syns det er så spennende å spørre folk, få svar, å så gi tilbake mld senere om noen hadde rett:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...