sologsommer Skrevet 21. februar 2012 #1 Skrevet 21. februar 2012 Troede, det var derfor vi gikk på hormoner. Noen som vet?
Tante_Esel Skrevet 21. februar 2012 #2 Skrevet 21. februar 2012 hm.. dette synes jeg hørtes rart ut ja! sprayen er jo nedregulering for kroppen... eggposer og saann kommer vel først naar man har startet paa sprøyter... eller har jeg missforstaatt? for du skal vel ha en blødning ogsaa om et par uker ca? og saa sprøyter... tror ikke du skal bekymre deg for dette snuppa! eggene kan de jo uansett ikke se, men eggposene ser de...
fisken2015 Skrevet 21. februar 2012 #3 Skrevet 21. februar 2012 På UL på oppstartsamtalen så legen at jeg hadde få egganlegg igjen. Ble derfor henvist for å ta AMH prøve som sa det samme, Så tror de kan se litt hvordan det ligger an, men har egentlig ikke peiling.....
BareLykke*GravidLykke* Skrevet 21. februar 2012 #4 Skrevet 21. februar 2012 Dette kan ikke stemme. Det er jo sprøyter som modner mer enn et egg. Hvilken klinikk/sykehus er du på? Merkelig....
fisken2015 Skrevet 22. februar 2012 #5 Skrevet 22. februar 2012 Er i Haugesund. Han kommenterte iallefall det på UL. De ser vel mange folikler (små?), ig mange av disse skal modnes/vokse ved bruk av sprøyter innbiller jeg meg Men jeg som hadde få folikler klarte heller ikke sprøytene å modne noen. Forsøk avbrutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå