Anonym bruker Skrevet 21. februar 2012 #1 Skrevet 21. februar 2012 Hadde hyper remesis (ekstrem kvalme) frem til ca uke 17. Er det denne som kommer tilbake nå? Eller er det noe annet? Sinnsykt vondt i hodet, foran i panna liksom og økende kvalme de siste dagene. Skal til lege imorgen så sjekke det da...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2012 #2 Skrevet 21. februar 2012 høres ut som svangerskapsmigrene men er masse bakterie og virus infeksjoner ute og...
m23 Skrevet 21. februar 2012 #3 Skrevet 21. februar 2012 Eg slit med det samme. Er i veke 30. Tenker ikkje at det er noko farlig, for hovudverken forran i panna heng ofte saman med nakkemusklaturen heller enn noko anna. Håpar legen ikkje finn noko gale med deg
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2012 #4 Skrevet 21. februar 2012 Google sier at det ikke er noe som heter svangerskapsmigrebe. Høres ut som svangerskapsforgiftning synes jeg. Lykke til imorgen!
Lille- MO Skrevet 21. februar 2012 #5 Skrevet 21. februar 2012 ja svangerskapsforgiftning var det første jeg tenkte og. vil jo ikke skremme da men.. er du veldig hoven på hender og føtter da? for om du ikke er kjempehoven der, kan du nok utelukke forgiftning. urinprøven vil jo gi svar på det i morgen uansett. god bedring og håper det bare er noe smatteri som går fort over
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2012 #6 Skrevet 21. februar 2012 Svangerskapsforgiftning:/ oi... Håper det ikke er det. Er mer hoven spesielt i bena diste tiden og ringene er av... Hva gjør de hvis det viser seg å være det? Hi
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2012 #7 Skrevet 21. februar 2012 er noe som heter svangerskapsmigrene jo! - fordi migrene kan trigges av hormonendringene i kroppen! hvis man ikke har migrene til vanlig, kan man ha det i svarnegrskapet! uansett : Lykke til i morgen hi! de passer nok godt p deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå