Gå til innhold

Gravid uke 32. Kvalm og vondt i hodet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde hyper remesis (ekstrem kvalme) frem til ca uke 17. Er det denne som kommer tilbake nå? Eller er det noe annet? Sinnsykt vondt i hodet, foran i panna liksom og økende kvalme de siste dagene. Skal til lege imorgen så sjekke det da...

Skrevet

høres ut som svangerskapsmigrene ;)

men er masse bakterie og virus infeksjoner ute og...

Skrevet

Eg slit med det samme. Er i veke 30. Tenker ikkje at det er noko farlig, for hovudverken forran i panna heng ofte saman med nakkemusklaturen heller enn noko anna. Håpar legen ikkje finn noko gale med deg :)

Skrevet

Google sier at det ikke er noe som heter svangerskapsmigrebe. Høres ut som svangerskapsforgiftning synes jeg. Lykke til imorgen!

Skrevet

ja svangerskapsforgiftning var det første jeg tenkte og. vil jo ikke skremme da men..

er du veldig hoven på hender og føtter da? for om du ikke er kjempehoven der, kan du nok utelukke forgiftning.

urinprøven vil jo gi svar på det i morgen uansett.

god bedring og håper det bare er noe smatteri som går fort over :D

Skrevet

Svangerskapsforgiftning:/ oi... Håper det ikke er det. Er mer hoven spesielt i bena diste tiden og ringene er av... Hva gjør de hvis det viser seg å være det?

Hi

Skrevet

er noe som heter svangerskapsmigrene jo! - fordi migrene kan trigges av hormonendringene i kroppen! hvis man ikke har migrene til vanlig, kan man ha det i svarnegrskapet!

uansett : Lykke til i morgen hi! de passer nok godt p deg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...