Gå til innhold

svangerskapsblues?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg MÅ berre blÅse ut ein stad. Det fÅr bli her blant andre hormontroll. Eg byrjar slite veldig med Å kontrollere følelsar og tankar. Er sint og sur og har nesten konstant lysst til Å grine. Planla Å setje meg ned og grine i kveld berre for Å fÅ ut litt steam, men sÅ fekk vi besøk....

Eg var sjukmeldt pga depresjon i første svangerskapet (dette er tredje), og eg kjenner absolutt pÅ faresignala no. Vil ikkje inn i den negative spiralen att, men veit ikkje korleis eg skal unngÅ det. Eg vel Å ha heimekontor sÅ sant eg kan slik at eg skal slippe Å forholde meg til kollegaer, for eg rissikerer Å svare veldig lite hyggelig og sÅ fÅr eg dÅrlig samvittighet etterpÅ. Svarte kjempesurt pÅ ein mail frÅ ein kollega i dag. MÅ nok ringe og beklage i morgon.... :(

Eg vil ikkje sjukmeldast, men veit ikkje heilt korleis eg skal takle Å vere pÅ jobb i 7 veker til viss humøret mitt er likedan. Eg har sÅ lysst til Å verne omverda mot meg sjølv, og Å verne meg sjølv mot Å mÅtte møte omverda. Vil helst bure meg inne!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...