Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Finnes det noe skjema for refusjon av legemidler over 15 000,-? Kan ikke finne det på Helfo sine nettsider. Skal man ev bare sende med ett brev med personlige opplysninger ol? Håper at noen kan hjelpe meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi fikk med bekreftelse fra klinikken paa hvilket forsøk nr det er i rekken, og saa maa du sende med det skjemaet, og alle kvitteringene dine! OG for all del... send orginalene! Jeg prøvde meg paa aa sende kopier, men da fikk jeg brev tilbake om at de maatte haa orginaler, saa det tok jo mye lenger tid før jeg fikk tilbake penger!

Skrevet

Og så skriver du på ei vanlig A4 ark navnet og personopplysningene dine, adressa og KONTONUMMERET ;)

Skrevet

Jeg spør jeg også for jeg lurer :P

Får man det skjemaet der man tar prøverør ? Jeg skal på kontroll om fredagen, så greit å vite hva jeg skal be om for å få tilbake pengene fortest mulig :P

Skrevet

også lurte jeg på om når man har fått giro, og betalt den, hvordan gjør jeg det med kvittering der ? Skal jeg sende inn giroen ? Kontoutskrift? Eller må jeg dra på apoteket og få en kvittering ?

Skrevet

På sykehuset der eg går (Haugesund) låg skjema klart på vente romme.

Skrevet

Du får ikke tilbake de 1500 NOK som du betaler etter innsett. Man får tilbake får medisin (fra apotek), reise, matpenger og ovrenatting.

Skrevet

Du kan legge til alle kvitteringene eller så kan du spørre dei på apoteket (så sant du har kjøpt alt på en plass) å få utskrift av dine kjøp der (du kan jo nevne hva slags medisin du vil ha på den lista) og sende inn den. Det gjorde jeg etter det andre innsettet. Gikk fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...