Gå til innhold

Noen som IKKE har det travelt med at nurket skal komme?

Anbefalte innlegg

Mange begynner jo å bli utålmodige når det nærmer seg tredje trimester, mange er utålmodige fra første dag, det er jo så forskjellig.

Det jeg lurer på er om det er noen som derimot IKKE er utålmodige?

Selv om jeg har hatt et striere svangerskap enn mine to forrige, så har jeg det ikke noen som helst lyst til at tiden skal gå noe fortere.

Jeg gleder meg enormt til den dagen lillemann er klar for å komme ut, som jeg håper er rundt termin.

Jeg vet godt at den lille trenger mest mulig tid der inni, men det trenger jammen meg jeg også, jeg modnes i takt med den lille kjenner jeg.

Tror jammen meg jeg trenger 9 måneder for å bli helt fullmoden, kanskje lenger?4Pleier å gå over tiden, så det gjør meg ingenting.

Fortsetter under...

Jeg må si at jeg gleder meg til å få kroppen min tilbake. Føles som jeg har gått gravid i en årrekke etter mange års prøving før vi fikk nr. to og så ble jeg gravid med nr. tre bare ett år etter fødselen. Men jeg har det ikke travelt med å komme igang med en ny runde med melkespreng og nattevåk.. Nyter stillheten enn så lenge, ja..hehe.

Jeg har det ikke travelt. Synst faktisk at tiden går fort til tross for at jeg er førstegangs. Føler det er så mye jeg skulle gjort først hehe. Har et bad og et kjøkken som skulle vert gjort noe med og da spesielt badet slik at jeg får en plass til å stelle den lille. Jaja, alt ordner seg vel... ;)

Nja, både og... gleder meg masse til å bli mamma. Men samtidig går tiden skremmende fort! Elsker også å gå gravid for tiden, passe stor babymage og ingen graviditetsplager. Men spør meg igjen i tredje trimester, tror nok fløyta har en annen lyd da;-) Men tror nok det er som du sier Leihra, både mor og barn trenger å denne tiden til å modnes

Jeg skal igjennom mange oppgaver og eksamener før termin, så jeg vil helst ikke at tiden skal gå fort, og ser helst at lillegutt holder seg inne til ihvertfall terminen. Men han kommer jo når han er klar og er hjertelig velkommen uansett :)

Annonse

Jeg har to jenter fra før av, dette aller siste svangerskapet skal bare NYTES, alt sammen, halsbrann, bekkenløsning, ALLE dagene jeg skal igjennom, hehe :)

Babyen kommer når den er klar, men, hehe, er bare i uk 18, så kan jo ikke begynne bli utålmodig nå, men planen er at jeg ikke skal bli utålmodig ;)

ønsker meg selv lykke til med det!

Både og...

Har termijn 14. juli.

Vil helst treffe gutten min så fort som mulig, men har TUSEN ting å ordne før jeg føler meg KLAR til at han kommer!

Er midt i en byggeprosess på huset, og foreløpig er alle soverommene tomme, uisolerte skall...

*stress*

Både og her og.... Vi er også midt i oppussing, men tror så fort vi er ferdige med stue/kjøkken (rundt påske), så kommer jeg til å begynne å kjenne at nå kan det godt gå litt fort! Gleder meg veldig til å bli mamma for første gang, så ser frem til midten av juni:)

Har det absolutt ikke travelt. Var mye mer utålmodigmed det to første. Føler jeg er så mange erfaringer rikere når det kommer til alt som kommer etter at han er ute, at jeg skal prøve å nyte tiden før :)

Dessuten skal jeg i et bryllup i utlandet, som jeg må fly til, 3 uker før termin som jeg har STORE planer om å delta i. Så han har bare med å holde seg der inne!

Jeg er i uke 36 og har startet permisjonen.

Jeg har faktisk ikke tid til at den lille skal komme enda, (travelt med permisjon) så jeg håper hun holder seg i magen iallefall 2 uker til..

Har født i uke 38 og 39 før...

Mange begynner jo å bli utålmodige når det nærmer seg tredje trimester, mange er utålmodige fra første dag, det er jo så forskjellig.

Det jeg lurer på er om det er noen som derimot IKKE er utålmodige?

Selv om jeg har hatt et striere svangerskap enn mine to forrige, så har jeg det ikke noen som helst lyst til at tiden skal gå noe fortere.

Jeg gleder meg enormt til den dagen lillemann er klar for å komme ut, som jeg håper er rundt termin.

Jeg vet godt at den lille trenger mest mulig tid der inni, men det trenger jammen meg jeg også, jeg modnes i takt med den lille kjenner jeg.

Tror jammen meg jeg trenger 9 måneder for å bli helt fullmoden, kanskje lenger?4Pleier å gå over tiden, så det gjør meg ingenting.

kunne ikke sagt meg mer enig.

netopp blitt skrevet ut fra sykehuset med far for tidlig fødsel til tvillingene. måtte få 2 sprøyter med lungemodning og holde senga. går heldighvis bedre nå, og ser ut som vi har klart å kjøpe osslitt mer tid. er bare 27 uker så,

man ønsker jo ikke at barna skal slite med lunger pga tidlig fødsel.

Setter ting litt i perspektiv selv om mor selv er dårlig i svangerskapet, så er altid det viktigste at de små der inne har det bra.

-da kan mor takle hva som helst

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...