Gå til innhold

utvendig ultralyd i dag, en hyper liten krabat:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

10+4 i dag og var glad for å slippe å ta av meg buksa... og veldig deilig å se den lille tassen sutte på fingre og vinke til oss. var så aktiv at han slet med å ta gode bilder! men fikk med tre fine :-) alt så helt perfekt ut, nakkefold normal og neseben funnet(downs barn har ikke det), så da var den ene prosenten sjanse for at noe er galt redusert til en promille. Takket nei til fosterdiagnostikk(er 37 så er akkurat på grensa hvor man får tilbud om dette) og senker skuldrene. gutta på 6 og 9 fikk vite om babyn og de ble så glade!!!! eldstemann gråt en skvett til og med ;-) også mente legen på fødepol at jeg trygt kunne fortsette på halv dose av medisinene jeg bruker mot kroniske smerter. PUST! Da har jeg større sjans til å komme fra dette med vettet i behold. Jeg er sååååå glaaaaad for alt sammen!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

<3 for en glede!!! Lykke til videre! Skal på ul i

morgen 9 + 1, håper at min historie blir like vakker :)

Skrevet

<3 for en glede!!! Lykke til videre! Skal på ul i

morgen 9 + 1, håper at min historie blir like vakker :)

Lykke til! Spent på å høre hvordan det har gått! Er det din nr 3 også?

Skrevet

Sitter å venter på timen nå- nervøs! Det er faktisk mitt 7 barn ;)

Overhodet ikke planlagt, men meeget velkommen. Like nervøs hver gang <3 var 18 da jeg fikk første og 36 nå :)

Skrevet

Åhh <3 Der satt en liten skatt med et flott bankende hjerte og små armer å bein <3 ca 9-10 uker sååå lettet!

Skrevet

Åhh <3 Der satt en liten skatt med et flott bankende hjerte og smÅ armer Å bein <3 ca 9-10 uker sÅÅÅ lettet!

SÅ flott da! Det er like utrolig Å se at det virkelig er et lite menneske inni der hver gang- ogsÅ nÅr det er nr.7 regner jeg med :-) jeg begynte nesten Å grine... det er jo helt utrolig at det gÅr ann:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...