Mammaigjen<3 Skrevet 21. februar 2012 #1 Skrevet 21. februar 2012 Jeg skal avsolutt ikke klage! Jeg er virkelig velsignet med mange flotte barn, likevel: første trimester er for meg et sant nerve-mareritt Huff.... Er i uke 9 å har hatt litt småblødninger, men ul viser et flott bankende hjerte og ingen faresignaler- gleder meg stoooort til andre trimester klem til alle!
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 21. februar 2012 #2 Skrevet 21. februar 2012 Samme her !! Men det er vel normalt det , tror ikke det er noen som ikke bekymrer seg litt men detta går bra vettu . Er selv i uke 5+4 , gleder meg stort til 2-trimester
Mammaigjen<3 Skrevet 21. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2012 Sant! Dette skal vi klare.... Godt med et slik forum
Celcius73 Skrevet 22. februar 2012 #4 Skrevet 22. februar 2012 Første trimester skulle jeg gjerne sovet meg igjennom Har hatt blødninger fra egget festet seg og har hittil hatt 3 UL!!! Mandag hadde jeg en styrtblødning og trodde det var over, men UL dagen etter viste en fin og aktiv spire i uke 10... Synes det er nervepirrende de første månedene.... Men tror det skal gå bra
Mammaigjen<3 Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2012 Enig med deg! Helt utrolig hva som Går under " normalt", men akk så nervepirrende! Dette skal gå veien for oss !
håpefull- mamma Skrevet 10. mars 2012 #6 Skrevet 10. mars 2012 Jeg er 5+1 og det er min første...Jeg er kasnkje ikke så veldig redd, men så er jeg det likevel...? Jeg prøver å tenke at skjer det noe galt så er det en grunn til det..Men det må være vanskelig for dem som mister og mister flere ganger...For å gå og håpe på å komme seg over kneiken på 12uker er jaggu lenge å vente ! Og så mye som skjer med kroppen! Men jeg tror det går helt supert og gleder meg til å få mage:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå