Eeniemeenie Skrevet 21. februar 2012 #1 Skrevet 21. februar 2012 Har kjøpt det nå, og aldri smakt det før! Kjøpte kjøttdeig, men kanskje kjedelig å bare spise det til? Hva spiser dere som tilbehør?
*LilleTroll + spira Skrevet 21. februar 2012 #2 Skrevet 21. februar 2012 Det er Stavangers svar til Oslos kebab :-) Mais, kryddersmør, bacon, rømmedipp (som man har til potetgull), stekt løk, skinke.. Bare fantasien setter grenser :-) Veldig godt!
pofffffff Skrevet 21. februar 2012 #3 Skrevet 21. februar 2012 (endret) Tacokryddra kjøttdeig/kjøttdeig med salt pepper og løk/skinke, mais, ost og rømme! også kryddersmør om jeg har skinke til! Endret 21. februar 2012 av Curlyyysue
Eeniemeenie Skrevet 21. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2012 får bare bruke det jeg har Tacokrydder og kjøttdeig, rømme og ost da
MamaLadyBug Skrevet 21. februar 2012 #6 Skrevet 21. februar 2012 Her fyller vi poteten med kryddersmør, mais, skinke, dressing(mer type dipp enn dressing) og bearnaise på toppen Mamma bruker å lage en kjøttsaus som hun har i poteten.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2012 #7 Skrevet 21. februar 2012 Taco;) Fyller poteten med kjøttdeig ost og saus, og lager en god salat ved siden av.. Kjempegodt;)
Tired mama Skrevet 21. februar 2012 #8 Skrevet 21. februar 2012 Åhhhh... Det er jo så digg!! Kryddersmør, stekt bacon, mais og rømme er et must her. Og halvveis ned i poteten etterfyller jeg. :-) Kos deg!
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 21. februar 2012 #9 Skrevet 21. februar 2012 Her bruker vi og ha; smør, mais, rømme, bacon og grillkrydder. Hender vi slår til med kryddersmør eller hvitløks smør;) Bakt potet er et herremåltid og både store og små elsker det her i huset;)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2012 #10 Skrevet 21. februar 2012 Hjemmelaget kryddersmør har vi begge. Mannen har skinke i og jeg har mais og dressing. Men vi pleier ofte å ha noe kjøtt ved siden av.
Trultetryne Skrevet 21. februar 2012 #11 Skrevet 21. februar 2012 kryddersmør (paprika fra Synnøve Finden er knallgodt!), skinke, mai, ost og rømme Nå ble jeg sulten....
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2012 #12 Skrevet 21. februar 2012 Bakt potet er ikke en hovedrett for meg, men et tilbehør som jeg kan ha til kjøtt og fisk, akkurat som andre poteter og grønnsaker. Jeg mener det er dønn kjedelig med bakt potet med fyll, og ikke mat i mine øyne
Popelko Skrevet 21. februar 2012 #13 Skrevet 21. februar 2012 Hvis vi bare skal ha bakt potet, bruker vi bacon, ost, rømme, kryddersmør og mais. Bra jeg ikke fikk lyst på det da -.-
Puppen og lillemor Skrevet 21. februar 2012 #14 Skrevet 21. februar 2012 Vi bruker den engelske varianten ofte med baked beans (tomatbønner) og revet ost. Alternativt lager vi tunfiskrøre.. Hermetisk tunfisk blandet med yoghurt naturell og litt majones, oppi røra har vi pepper, finhakket paprika og rødløk og mais.. Nam.. Det blir det til middag senere i uka..
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2012 #15 Skrevet 21. februar 2012 Kylling, rømme, ost, mais og rødløk....nydelig:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå