Gå til innhold

Tips til aktiviteter med baby 6,5 mnd, redd han kjeder seg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere sammen med babyene deres, og for å underholde dem? Hvor mye må man gjøre for at de ikke skal kjede seg? Han liker greit å ligge på gulvet å leke med tingene sine, men det er jo begrenset mye han gidder hver dag.

Vi triller tur, da ser han ikke noe, ikke begynt med sportsdel enda. Vi leser bøker sammen, synger, leker med tingene hans sammen. Han er med på barseltreff hver 14 dag, og babysvømming en gang i uka.

Så er han med rundt og ser på at mamma vasker klær osv...

Tips tas imot med takk, og også tips om hvor mye jeg må gjøre. Vil ikke at han skal kjede seg stakars.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg var inne på google og søkte etter nettopp dette! Jeg har ei jente på 6 mndr, hvor de første 4 var kolikk, så hun er blitt vant med å bli båret på døgnet rundt :P

Men nå er jeg litt der at "hva skal jeg finne på med hu hele dagen a?" For hun sitter i stolen sin og ser på Disney junior, ligger i lekegrinden (det hun gidder - 10-20 min maks), eller så sover hun (det lille hun sover på dagtid), vi er på trilletur en gang daglig, ellers er hun på armen min mens jeg lager mat, dusjer, nærmest tisser..., sitter og klager litt mens jeg spiser osv.. :P

Føler hun henger litt etter motorisk, altså ikke sier hun ba-ba - wa-wa hvis jeg prøver å si det heller... he he

Hvordan skal man stimulere de riktig, og hva slags aktiviteter skal en holde på med i de 14 timene hun er våken?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...