Gå til innhold

Fortsatt ett håp eller...

Anbefalte innlegg

Skrevet

IKM i dag eller i morgen sånn ut i fra siste mnd syklus lengder.. Hadde endel slimete utfold i helgen. Testet negativt med CB i dag. Ikke noen symptomer, men det er jo ikke selvskreven.. Noen som ikke har testet positivt før seent. Blir vel mest sannsynlig 2013 nurk, men klenger meg til ett lite håp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lest om mange som ikke har testet positivt før mange uker etter ikm , så ja så lenge ikke tr kommer så er det fortsatt håp :)

Skrevet

Jeg testet ikke posetivt før etter IKM. Testet negativt på IKM og dagen etter. I dag er jeg akkurat 6 uker, akkurat fått bekreftet graviditeten hos lege! Det er håp!

Skrevet

Jeg slenger meg på denne.. Ikm var for 2dager siden.testet negativt nå...har spottet lyserosa i 5 dager. Skjønner ingenting :-( noen som har opplevd dette?

Skrevet

Jeg testet ikke posetivt før etter IKM. Testet negativt på IKM og dagen etter. I dag er jeg akkurat 6 uker, akkurat fått bekreftet graviditeten hos lege! Det er håp!

hvor mange dager etter ikm fikk du positiv ?
Skrevet

Sist svangerskap testet jeg ikke positivt før over 3 uker over IKM, og ble gravid 1.pp. Denne gangen er det verre, vi har vært prøvere i 4 måneder, mensen kommer alltid for sent men ingen spire inni her. Men den kommer nok den og ;) Lykke til!

Skrevet

Jeg slenger meg på denne.. Ikm var for 2dager siden.testet negativt nå...har spottet lyserosa i 5 dager. Skjønner ingenting :-( noen som har opplevd dette?

sånn er det her og. tror hele tida tanta kommer, men neida. men testene er negative.

Skrevet (endret)

Tanta KOM i dag :-( ble så skuffa :-(

Endret av tingeling<3
Skrevet

Tanta KOM i dag :-( ble så skuffa :-(

:-(

Skrevet

En dag over IKM... Fortsatt negativ CB test.. Ikke noe spesielt med tegn på noe.. Blir nok 2013 her ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...