Gå til innhold

Hvor mange dager igjen 21 februar??

Anbefalte innlegg

Skrevet

34 dager!!! Plutselig virket det ikke så lenge, i går føltes det som om det var leeeeeeenge igjen...rare greier:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 27 dager igjen :)

Skrevet

54 dager igjen :)

Skrevet

33dagar!:) No går dagane FORT!! (det har dei forsåvidt gjort heile tida, men no har det slått om til høggir;P Spørst om eg rekk å gjere alt eg har planlagt før babyen kjem).

Gledar meg!!:D

Skrevet

35 dager! Herlig!

Skrevet

NULL... Termin idag, og han har enda ikke meldt sin ankomst! :/

Åhh, som jeg lengter etter Å møte ham nÅ! <3 HÅper det blir snart, og at dere er friske og fine den siste tiden med de smÅ inni magehuset! <3

Mvh Leia81

Skrevet

15 dager igjen. Vært på igangsettingsakupunktur idag, men kan ikke si det føles som om det er noen fødsel på gang med det første.

Skrevet

5 dager igjen snaaaart...Termin mandag 27.februar,så jeg teller fra i morgen onsdag-tors-fre-lør-søn :) Teller ikke med termindagen..hihi..her gjør jeg alt for å få det til å høres veldig kort ut mht hvor lenge jeg har igjen!!! :) håper på at ting kan skje snart,men kan selvsagt gå over da....Har 2 fra før og de har kommet lenge før termin.14 og 7 dager før:) Lykke til alle sammen...Sender alle lykkeenergifødesøv utover til alle med termin i disse dager :)

Skrevet

40 dager <3 er vel høygravid jeg da :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...