Anonym bruker Skrevet 21. februar 2012 #51 Skrevet 21. februar 2012 Forstår dere det ikke? Menn tar det de får. Og er glad for det. Men til finere til bedre. Punktum. De kan ikke noe for at det er den stygge på kontoret som hiver ut snøret og ikke hun deilige. De tar det de får. Det hele kan kokes ned til dette. Men svært mange vil aldri ta seg en elskerinne og er såre fornøyd med den fine, stygge, gule, flate, fyldige eller blå kona hjemme. De elsker henne. MEN fantaserer litt om andre og JA.... Du motsier deg selv. De tar det de får, ergo burde de ikke ha "tatt" noe når de FåR sex med en fin kone hjemme. Likevel er mange utro. Hvorfor? Kanskje fordi det er trekk hos enkelte damer som de synes er sexy? Mer sexy enn konas utseende? Og jeg velger å tro at menn er slik som vi kvinner, og ikke har sex med folk som byr dem imot. Jeg tror IKKE alle menn klarer å få reisning av ei de synes er stygg og usexy, uansett hvor mye hun "hiver ut snøret". Har mange kompiser, så kan litt om emnen. En av de jeg kjente som var konstant singel og kåt da vi vanket i samme vennekrets, har avvist flere damer på byen fordi han syntes de ikke var hans type og han ikke tente på dem. Uansett hvor desperat han var.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. februar 2012 #52 Skrevet 21. februar 2012 Ja, de fantaserer om andre, ja. Og det gjør jo vi kvinner også. Poenget er?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2012 #53 Skrevet 21. februar 2012 Det er vel fordi det er mye flere passater enn drømmebiler på veiene. Og litt lettere å få tak i ;-) Passater er gode å sitte i og du kommer deg frem i de og. Vakre kvinner må sjelden forføre en mann. Middels pene damer må det. Skyt
salt_fisk Skrevet 21. februar 2012 #54 Skrevet 21. februar 2012 Jeg tror min mann mener det der og da når han sier det, han kommer stadig med slike utsagn. Samtidig så prøver jeg jo å ta meg bra ut for ham, og da er det kos med slike kommentarer selv om jeg har en tutende mage og egentlig føler seg helt yævlig ;-) Men selvsagt vet jeg jo at det finnes mange andre der ute i verden som jeg ikke kan måle meg opp med, men min mann valgte meg og jeg ham. For meg så er han faktisk det kjekkeste og mest fantastiske mannfolket som finnes :-)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2012 #55 Skrevet 21. februar 2012 Det er vel fordi det er mye flere passater enn drømmebiler på veiene. Og litt lettere å få tak i ;-) Passater er gode å sitte i og du kommer deg frem i de og. Vakre kvinner må sjelden forføre en mann. Middels pene damer må det. Skyt Men der er jo nettopp sakens kjerne. Noen LIKER å kjøre Passat. Noen synes Passat er den beste bilen. De er ikke interessert i Bugatti Veyron.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2012 #56 Skrevet 21. februar 2012 Hahaha! Vis meg den mannen som ville valgt en passat foran en Bugatti om han stod fritt og hadde muligheten til å velge! Nå fikk jeg meg en latter. Sorry om jeg virker arrogant her.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2012 #57 Skrevet 21. februar 2012 Det er vel fordi det er mye flere passater enn drømmebiler på veiene. Og litt lettere å få tak i ;-) Passater er gode å sitte i og du kommer deg frem i de og. Vakre kvinner må sjelden forføre en mann. Middels pene damer må det. Skyt Men der er jo nettopp sakens kjerne. Noen LIKER å kjøre Passat. Noen synes Passat er den beste bilen. De er ikke interessert i Bugatti Veyron. Det er feil at pene og smarte damer ikke må forføre en mann. Særlig i bygde-Norge er det de vanlige, ordinære jentene som drar flest menn. Samtidig som pene damer med høy utdanning ikke får seg mann.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 21. februar 2012 #58 Skrevet 21. februar 2012 Hahaha! Vis meg den mannen som ville valgt en passat foran en Bugatti om han stod fritt og hadde muligheten til å velge! Nå fikk jeg meg en latter. Sorry om jeg virker arrogant her. Problemet er at forskjellige menn ser forskjellige kvinner som en Bugatti.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2012 #59 Skrevet 21. februar 2012 Jeg er helt og holdent klar over at han er subjektiv. Selvfølgelig overgår ikke jeg Angelina, Jessica Alba eller Zeta Johnes hvis man kun tenker utseende. Men jeg håper jeg er den mest sexy for ham, at han har en følelse for meg som gjør at han finner meg mest sexy av alle. For det gjør jeg for ham, selv om det finnes menn som er mer utseendemessig perfekte, så er det han jeg tenner på og fantaserer om. Senest i dag var jeg helt på tuppa etter ham, tross han veier et par kg over sitt beste og var snørrete av forkjølelse. Hehe. Håper han kommer tidlig hjem fra jobben i kveld, for jeg må nesten ha han en gang til i dag...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2012 #60 Skrevet 21. februar 2012 Bygdenorge er styrt av sladder og populæritet. Om den snåle familien i bygda får ei smellvakker datter så tør ikke mannfolka komme sammen med henne. Men det kan være henne de fantaserer mest om.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2012 #61 Skrevet 21. februar 2012 Bygdenorge er styrt av sladder og populæritet. Om den snåle familien i bygda får ei smellvakker datter så tør ikke mannfolka komme sammen med henne. Men det kan være henne de fantaserer mest om. Må si du er smart og flink til å diskutere. Siden du klarer å hoste opp argumenter for ditt syn UANSETT hva de andre skriver. Bravo
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2012 #62 Skrevet 21. februar 2012 Jeg har en fin venninne og har ennå ikke møtt en mann som ikke går av skaftet når de ser henne. Hun får ikke gå i fred. Mange lar være å invitere henne for hun er for pen. Damer er redd henne. Så jo, noen bare er en Bugatti.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2012 #63 Skrevet 21. februar 2012 Jeg har en fin venninne og har ennå ikke møtt en mann som ikke går av skaftet når de ser henne. Hun får ikke gå i fred. Mange lar være å invitere henne for hun er for pen. Damer er redd henne. Så jo, noen bare er en Bugatti. Samtidig som mange pene jenter sitter alene og gråter. Jeg er ingen skjønnhet, men har vært på byen med jenter i joggebukse, jenter som er overvektig, kvisete og grov i målet. Likevel er det DE som dro menn, mens jeg gikk bestandig alene. Til og med i mine forhold synes mannen jeg er raus, kjærlig, osv, men han tenner ikke på meg seksuelt. Noen pene damer mangler rett og slett sexappeal.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 21. februar 2012 #64 Skrevet 21. februar 2012 Om en mann velger en kvisete, overvektig dame i joggebukser, som snakker som en sjømann, foran noen som er bittelitt penere og bittelitt mer stelt, så tror jeg dessverre heller det kommer av at mannen har vurdert den første til å være et sikrere ligg...sorry mac...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2012 #65 Skrevet 21. februar 2012 http://www.nettavise...icle1832240.ece Fantasier som dreier seg rundt seksuelle opplevelser med partneren ligger på første plass.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2012 #66 Skrevet 21. februar 2012 Tror du helt oppriktig på han da? Eller føler du han sier det fordi han må? Hjelper det på selvtillitten? Mann og mann ;-) Nå er jeg nyforelska da ( eller, ganske betatt!, vi er ikke offisielt par enda, dater bare) Og han sier: Så søøt du er, så skjønn du er, du er fin akkurat som du er.. (Klaga på håret mitt en dag) And guess what, han er såå kjekk at han sikkert kunne fått hvemsomhelst.. Så ja, synes det hjelper på selvtillitta!! Tror vi kvinner må slutte å overanalysere så gruusomt mye! Herregud, skjønner godt menn synes damer er irriterende iblant.
Gjest Jenta til Henrik Skrevet 21. februar 2012 #67 Skrevet 21. februar 2012 Nå har jeg ikke lest svarene du har fått, mulig jeg gjentar noen andre Jeg tror jeg er den mest sexy dama i HANS verden, akkurat som at han er den mest sexy mannen i MIN verden Selvfølgelig hjelper det på selvtilliten å høre slikt fra mannen jeg elsker
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 21. februar 2012 #68 Skrevet 21. februar 2012 ikke et øyeblikk. For det første er jeg ganske ordinær, for det andre gir han meg aldri kompliment, og da er det litt sterk kost med verdens mest sexy... Så det ville nok bli ganske kleint om han sa det...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. februar 2012 #69 Skrevet 21. februar 2012 ikke et øyeblikk. For det første er jeg ganske ordinær, for det andre gir han meg aldri kompliment, og da er det litt sterk kost med verdens mest sexy... Så det ville nok bli ganske kleint om han sa det... Det hørtes da fryktelig stusselig ut...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. februar 2012 #70 Skrevet 21. februar 2012 Om en mann velger en kvisete, overvektig dame i joggebukser, som snakker som en sjømann, foran noen som er bittelitt penere og bittelitt mer stelt, så tror jeg dessverre heller det kommer av at mannen har vurdert den første til å være et sikrere ligg...sorry mac... Nå er det vel et ganske stort spenn mellom Jessica Alba og en kvisete, overvektig dame som snakker som en sjømann da... De fleste er da en plass innimellom der. Eller som noen ville sagt- det finnes ikke bare Passater og Bugattier, men også noen ganske snasne BMWer og Chevroleter, feks.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 21. februar 2012 #71 Skrevet 21. februar 2012 ikke et øyeblikk. For det første er jeg ganske ordinær, for det andre gir han meg aldri kompliment, og da er det litt sterk kost med verdens mest sexy... Så det ville nok bli ganske kleint om han sa det... Det hørtes da fryktelig stusselig ut... ja, det gjør igrunn det, men man kan venne seg til (venne seg av;)) mye. Men jeg er et lett bytte om andre gir meg kompliment, skal stort sett ikke mer til før jeg blir betatt.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. februar 2012 #72 Skrevet 21. februar 2012 Men det er gjerne ikke alt man burde venne seg av med, vel? Synd for han da, om du plutselig blir hakket mer enn betatt..
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 21. februar 2012 #73 Skrevet 21. februar 2012 Men det er gjerne ikke alt man burde venne seg av med, vel? Synd for han da, om du plutselig blir hakket mer enn betatt.. nei, det er jo ikke det, men han er bare sånn. Han vet at han er dårlig på det, men gjør ikke noe med det. Heldigvis har han andre kvaliteter, så om jeg skal ha han må jeg leve med det. Og grensene ligger ikke langt fra hverandre når man først blir betatt!
✿Hildegirl er hjemmemamma✿ Skrevet 22. februar 2012 #74 Skrevet 22. februar 2012 Hvis man først skal sammenligne med biler her, vil jeg si at min mann har lært meg at man ikke skal se seg blind på stylinga, for det kan godt være at den oppstæsja bilen noen har brukt store penger på, ikke er en dritt verdt under topplokket, Så det så.
I scream for icecream! Skrevet 22. februar 2012 #75 Skrevet 22. februar 2012 Min kjære synes store damer er det mest sexye som finnes. Vi snakker ofte om hvem vi synes er sexy og pene osv. på TV, i aviser o.l., og f.eks Jessica Alba er en jeg synes er HOT som han ikke liker noe særlig. Og det vet jeg han mener, for vi er veldig ærlige med hverandre. Dessuten kan jeg vise han store damer i sexy undertøy, og han går nesten av skaftet. Jeg er stor selv, så når han sier jeg er sexy, så tror jeg faktisk han mener det selv om jeg ikke synes det selv. Og det viser vel bare at menn har forskjellige preferanser akkurat som vi kvinner har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå