Gå til innhold

Hvis mannen din sier du er den mest sexy dama i verden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror du helt oppriktig på han da?

Eller føler du han sier det fordi han må?

Hjelper det på selvtillitten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, nei det tror jeg ikke noe på. Jeg blir glad når han sier det og så lurer jeg litt på om vi må begynne å spare til laseroperasjon av øynene ;)

Skrevet

Tror vel ikke helt på det,men er jo topp Å høre likevel :)

Skrevet

Samboeren min sier slike fine ting til meg hele tiden, men jeg veit jo selv at jeg ikke er den mest sexy'e jenta på denne jord. Men om mannen din sier det, så skal man tenke at de setter pris på deg/hvordan du ser ut. Det er vell en måte å fortelle at han er fornøyd med deg :)

Jeg blir bare veldig glad når samboeren min sier fine ting til meg, å tenker at "bra han er fornøyd med meg" ;D

Skrevet

Tja, beror på hva slags energi jeg har den dagen han sier det. For meg så føles det noen ganger akkurat som å høre mamma sier: "ja, da du er så søt så..." bare fordi jeg er kona hans...

Skrevet

Ja, det tror jeg faktisk på. Han er det samme for meg. Han er kanskje ikke den aller peneste, den med aller best kropp, osv, men i sum er han den mest sexy og tiltrekkende mannen jeg vet. Ingen kan tenne meg som han gjør. Viktig å huske på at utseendet alene ikke avgjør hvem vi synes er sexy eller ei ;)

Skrevet

Tror ikke på det ett sekund. For det er ikke sant. Og han blir helt gele om noen av de hotteste venninnene mine kommer innom.

Menn er enkle og sier slikt for å få seg et ligg.

Skrevet

Hvem bestemmer hva som er sexy?

Jeg synes mannen min er verdens mest sexy og mener det!

Hvordan vet du at du ikke er den mest sexy på jord for HAN? Det finnes ingen fasitsvar på hva som er sexy :)

Skrevet

Tja, altså, det spørs jo hvordan han sier det da.

Han har vel ikke sagt noe sånt på den måten- for meg hadde det hørtes helt platt ut, men han gir inntrykk av at JEG er den dama han vil ha, at han elsker meg over alt på jord, at han digger kroppen og utseendet mitt og at han ikke vil bytte meg ut med noen andre.

Og han sier at jeg er det vakreste mennesket han vet om- og da mener han HELE meg, med personlighet og gode og dårlige sider og hele pakka. Og det er da mye viktigere enn om han synes jeg er så forbanna sexy.

Med alderen mister vel de fleste den rent fysiske "sex-appeal'en" uansett. Og da er det jo greit å ha noe annet som gjør at man finner partneren sexy og tiltrekkende.

Skrevet

Jo det gjør det. Folk liker variasjon ja. Men innenfor en viss ramme.

Kjærlighet er flott og fint. Men sex er kynisk utvelgelse av ypperste vare. Så såre enkelt er det. Menn elsker kona si og synes hun er deilig og alt det der. Men det betyr ikke at de ikke synes Jessica Alba er hottere.

Da må noen klatre ned fra sin visjon.

Skrevet

Å kjære vene #10! F.eks er George Clooney er rent utseendemessig MYE penere enn gubben min, MEN samtidig er han en kvinnebedÅrer av rang, over 50 og har fortsatt ikke slÅtt seg til ro - en guttevalp pÅ mange mÅter. SÅ synes fortsatt mannen min er mer sexy enn han, fordi han har andre kvaliteter jeg setter pris pÅ ogsÅ. Tror du virkelig ikke en mann kan tenke pÅ sammen mÅten om dama si?

Skrevet

Kjærlighet er flott og fint. Men sex er kynisk utvelgelse av ypperste vare. Så såre enkelt er det. Menn elsker kona si og synes hun er deilig og alt det der. Men det betyr ikke at de ikke synes Jessica Alba er hottere.

Da har du nok misforstått en hel del. Noen synes tykke damer med store rumper er sexy, noen liker lave, noen liker høye, det finnes ingen grenser for hva man kan tenne på og finne sexy!

Skrevet

Menn tenker en runde i høyet. Ikke at hun ikke har slått seg til ro, bruker mye penger, har silikon og bla bla bla.

Kjærlighet og sex er to vidt forskjellige ting hos menn og det er vanntett skille mellom de to arenaene.

Damer derimot er alt blandet i en komplisert suppe.

Ikke to at menn tenker som kvinner. De er ikke som oss. Og når det kommer til sex og hotte damer så hadde vi blitt vettskremt over å lese tankene deres.

Skrevet

Skjønner at #13 er bitter og en smule desillusjonert...

Skrevet

Det at en mann finner Jessica Alba hottere enn dama si betyr ikke automatisk at han kunne tenkt seg å dumpe dama til fordel for henne.

Han kan godt LIKE dama si bedre totalt sett, og foretrekke å holde sammen med henne framfor en sexbombe.

Seksuelle fantasier er ikke det samme som det virkelige liv.

Skrevet

ja, hun har nok møtt feil type menn dessverre.

Skrevet

mannen min sier til meg når jeg er sjalu på andre at han skulle ønske jeg var inne i hodet hans og kunne lese tankene hans fordi han finnes ikke interessert i andre jenter.

Skrevet

Min mann sier at en menn kan bare elske én kvinne. Men begjære alle kvinner.

Så derfor er sex med sin store kjærlighet best og finest.

Men menn synes at alle kvinner er deilige og stopper aldri å fantasere om andre kvinners pupper og vulva ;-)

Skrevet

Tror du helt oppriktig på han da?

Eller føler du han sier det fordi han må?

Hjelper det på selvtillitten?

Jeg tror på at jeg er det for ham. Han er også verdens mest sexy mann for meg, selv om jeg er klar over at det nok ikke er så mange andre som mener det.

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Ehm... altså, det finnes menn som tenner på fyldige jenter, og synes "sexy-idealer" som Jessica Alba og silikongjengen ikke er noe særlig. Det finnes menn som liker svææære pupper, selv om de fleste synes det er for mye med I-cup og over. Alle mennesker har forskjellige seksuelle preferanser. Så nei, ikke alle synes Jessica Alba er mer sexy enn for eksempel Adele.

Jeg velger å tro på slike ting siden da er jeg verdens mest fineste i HANS øyne... Samtidig som han er det for meg. Har et par venninner som ikke likte utseende på mennene sine da de møttes første gang, men gradvis gikk over til så vidt å kunne holde fingrene av fatet. Siden de har blitt kjent med andre sider ved mannen som gjør at de tenner på ham som helhet, og ikke kun på utseende.

Skrevet

Hvorfor skjære alle menn over en kam? Selv om noen sikkert er som det blir beskrevet her (tenker kun på et ligg, sikler på fotomodellpene damer, osv), så kan dere ikke alvorlig mene at det gjelder alle? Mannfolk er individer de og, og har deretter forskjellige tanker og syn på sex, hva som er sexy, og hva/hvem de evt snur seg etter på gata. Noen snur seg etter Lindsay Lohan, andre snur seg etter Märtha, og noen igjen snur seg etter Ari...

Hvorfor skulle ikke mannnen synes kona hans er den mest sexy iverden? Han har jo tross alt giftet seg med henne/flyttet sammen med henne/fått barn sammen med henne. Om han skulle synes at andre kvinner _også_ er deilige og sexy så er vel deg greit så lenge han ikke forfølger det videre og fortaper seg i tanker og fantasier om de.

Trist om man skal gå og tvile på komplimenter fra mannen sin. Jeg blir kjempeglad og tar det for det det er; nemlig at han synes jeg er vakker, fin, sexy, god og verdens beste.

Skrevet

Her var det mange naive damer.

...og noen bitre tydligvis.

Skrevet

Ja, det tror jeg på:-)

Skrevet

Ja, det tror jeg på:-)

At jeg er for han altså;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...