<3 Satser på 2012 bebis <3 Skrevet 21. februar 2012 #1 Skrevet 21. februar 2012 Og jeg tenker da på annet enn epidural!? Første fødsel ønsket jeg ikke smertestillende, men prøvde litt lystgass som ikke hjalp noe! Fra vannet gikk og til han var ute så gikk det fort og smertene var så intense at jeg følte jeg ikke fikk puste.. På grunn av det så ønsket jeg denne gangen epidural som kunne hjulpet meg gjennom sluttfasen, men jeg får ikke lov fordi jeg har en blødersykdom! Har vært i kontakt med 2 overleger som begge sier at anestesien ikke vil sette den med fare for komplikasjoner og fare for blødning fra stikksåret! Så her sitter jeg da litt med skjegget i postkassa og lurer på hva jeg skal gjøre... Vil ikke ta noe som påvirker babyen heller, men da er det visst bare epidural, saltvannspapler og akupunktur som gjelder!? Noen som vet om noe annet?
MMr Skrevet 22. februar 2012 #2 Skrevet 22. februar 2012 Jeg har fått låne et "tens" apparat fra sykehuset. Dette blir brukt under fødsel, men jeg brukte det 1 år etter fødselen pga rygg og bekkenproblem. Har da ingen erfaring med dette under fødsel, men må bare si at det fungerte godt på å få musklene til å slappe av..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå