12Januarspire Skrevet 21. februar 2012 #1 Skrevet 21. februar 2012 Var og bestilte og betalte vogn i går, emmaljunga duo edge med sports understell. Ble pluselig meget usikker på om det ble bestilt riktig vogn, er alle disse kombi vogner (brukes fra 0 - 3 år) ??? Den jeg så på på nettet var kombi, så håper jeg har sagt rett til dem, slik at riktig vogn er bestilt.. Det var heeelt bort for meg å spørre... Kanskje en idè å ringe å høre med dem, bare for å være på den sikre sia...
<3 Satser på 2012 bebis <3 Skrevet 21. februar 2012 #2 Skrevet 21. februar 2012 Hehe, ta det helt med ro! Er det duo edge du har kjøpt (ca 8500kr) så følger det med både bag og sportsdel så barnet kan bruke den i hele vognperioden! Spiller ingen rolle hvilket understell du valgte... Har selv denne vognen og vært svært fornøyd! Eneste er at den er litt stor og dra inn og ut av bil og når barnet blir 2-3 år så blir det tungt å trille rundt på i byen f. eks.. Jeg brukte derfor vognen som barnehagevogn fra han var ca. 2 år .. Den er jo kjempefin med tanke på at det er full liggestilling og at barnet faktisk kan ligge helt flatt i den! Jeg kjøpte en TFK i tillegg jeg da til bruk på turer og i byen. Så emmaljungaen ble stående i barnhagen! Brukte regntrekket på utsiden hele tiden! På den måten hindrer du at skjermen blir solbleket og vognen holder seg pen! Samtidig som det beskytter godt mot både regn og vind. Venter nå en liten til og skal gjøre det på akkurat samme måten som sist.. Men nå har jeg jo begge vognene da
MamaLadyBug Skrevet 21. februar 2012 #3 Skrevet 21. februar 2012 Var og bestilte og betalte vogn i går, emmaljunga duo edge med sports understell. Ble pluselig meget usikker på om det ble bestilt riktig vogn, er alle disse kombi vogner (brukes fra 0 - 3 år) ??? Den jeg så på på nettet var kombi, så håper jeg har sagt rett til dem, slik at riktig vogn er bestilt.. Det var heeelt bort for meg å spørre... Kanskje en idè å ringe å høre med dem, bare for å være på den sikre sia... du kan nok ta det helt med ro Duo edge er ingen kombivogn (i den forstand at det ikke er alt i ett) men du får begge deler uansett.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2012 #4 Skrevet 21. februar 2012 Vi har den vognen og aldri vært mer misfornøyd. Har bare hatt tull med den. Vi har brukt den i 2 år.
bitthen Skrevet 22. februar 2012 #5 Skrevet 22. februar 2012 Har dere giddet å bruke den i 2 år om dere er så misfornøyd?? -da selger man vel den vogna og kjøper en annen?
lille-my-april Skrevet 23. februar 2012 #6 Skrevet 23. februar 2012 Jeg har bestilt city cross. Hørt mye bra om den, og her i området er det den vogna de selger desidert mest av. Men jeg er førstegangs, så har i grunn lite å bidra med
bitthen Skrevet 23. februar 2012 #7 Skrevet 23. februar 2012 Jeg har bestilt city cross. Hørt mye bra om den, og her i området er det den vogna de selger desidert mest av. Men jeg er førstegangs, så har i grunn lite å bidra med Jeg ELSKER min City- Cross <3 Jeg bor på landet, og der må vi ha "traktor". Har også fått meg City- Cross twin.
Trultetryne Skrevet 23. februar 2012 #8 Skrevet 23. februar 2012 Vi har Duo Edge med sportsunderstell og er kjempefornøyd med den det eneste jeg har å utsette på den er at den er tung å ta inn og ut av bil og tar mye plass. Ellers er den super
li84 Skrevet 23. februar 2012 #9 Skrevet 23. februar 2012 Jeg kjøpt Edge Duo Combi med sportsunderstell da vi fikk vår første i 2007. Har vært meget fornøyd. Den har holdt seg bra. En solid vogn. Ja, sportsunderstellet veier litt, men man kan jo bare kjøpe classic understell hvis tyngda er et problem. Vi skal bruke samme vognen nå (med glede). Den er så godt som ny! Har jobbet på Ringo og der solgte vi Emmaljunga vogner. Det var helt klart Edge Duo Combi det gikk mest av. Og ja, du har alt du trenger med en sånn vogn. Skifter bare ut baggen når barnet blir litt større
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #10 Skrevet 23. februar 2012 Har dere giddet å bruke den i 2 år om dere er så misfornøyd?? -da selger man vel den vogna og kjøper en annen? Vi brukte den ikke lengre en 4 mnd, før vi måtte ha den på reperasjon. De har reparert samme feilen 2 ganger + det har oppstått andre feil som har blitt fikset. Den er fortsatt ikke 100%. Det er ikke lett å selge en vogn som ikke er hundre prosent i orden. Vi måtte ha vært ærlige på dette, slik at vi ikke lurte en kjøper. Ikke har vi råd til bare å kaste vognen, for så å kjøpe ny. Vi er kontakt med selger nå, for å se hva slags løsning han kan komme med. Han vet at vi er veldig misfornøyde. Og han synes vi har vært uheldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå