Mia2010<3 Skrevet 21. februar 2012 #1 Skrevet 21. februar 2012 Hei! Jeg har ei lita prinsesse som heter Mia. Har dere forslag til hva lillesøster kan hete? Gjerne kom med forslag til lillebror også, da man aldri kan være sikker på at det blir jente;)) Noen navn jeg synes er fine er, Mathea, Simone, Leonore, Maren, Emma, Sofie..men vet ikke om noen av disse passer til Mia..jeg trenger hjelp! Av guttenavn liker jeg Linus..ellers er jeg blank.. :/
Glupsk Skrevet 21. februar 2012 #2 Skrevet 21. februar 2012 Vilde rikke Pia Hanna Sofia Sofie erika Filip Daniel Aksel Even Niklas oscar
Frøken Ubesluttsom Skrevet 21. februar 2012 #3 Skrevet 21. februar 2012 Cornelia Kristin Oda Ada Eva Elea Kornelius Martinus Lars
inimini Skrevet 21. februar 2012 #4 Skrevet 21. februar 2012 Mia og Pia Mia og Eira Mia og Oda Mia og Marie Mia og Molly Mia og Marion Mia og Lisa Mia og Tiril Mia og Mathea Mia og Erik Mia og Jona Mia og Mio Mia og Isak Mia og Emil Mia og Leo Mia og Aron Mia og Theo Likte du noen av disse?
Mia2010<3 Skrevet 21. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2012 Tusen takk for fine forslag:) Jeg likte best Mia og Mathea:) Mia og Maren istedenfor Marion liker jeg også.. Jeg liker Milla istedenfor Molly..og jeg skulle MER enn gjerne kalt dattera mi for Milla, men har ei i nær familie som heter det desverre.. Celine elsker jeg, men Mia har det som mellomnavn, men bruker det ikke.. Dette med navn er vanskelig! Mia og Isak var også fint:)
Mia2010<3 Skrevet 21. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 21. februar 2012 Hvilke navn synes dere passer best av disse forslagene? Mia og Maren Mia og Mathea Mia og Marielle Mia og Martine Mia og Leonore Mia og Sofie Mia og Eline Mia og Linus Mia og Mikkel Mia og Sander Mia og Isak
Giss Skrevet 21. februar 2012 #7 Skrevet 21. februar 2012 Mia og .... Maren Mette Molly Nora Ida Lotte Lilly Lisa Dina Men jeg synes egentlig at dine andre navne også går fint sammen med Mia. Det viktigste er jo at dere velger et navn dere virkelig selv liker og synes passer til barnet.... Guttenavnforslag: Mia og .... Morten Leo Aksel Martin Max
Giss Skrevet 21. februar 2012 #8 Skrevet 21. februar 2012 Hvilke navn synes dere passer best av disse forslagene? Mia og Maren Mia og Mathea Mia og Marielle Mia og Martine Mia og Leonore Mia og Sofie Mia og Eline Mia og Linus Mia og Mikkel Mia og Sander Mia og Isak Jeg liker best Maren, Leonore og Mikkel.
*Dubsgirl* Skrevet 21. februar 2012 #9 Skrevet 21. februar 2012 Mia og Mathea var kjempefint!! Samme med Mia og Linus:) Likte også godt Mia og Isak! Mia og Leona Mia og Livia Mia og Selma Mia og Ada Mia og Tuva Mia og Thelma Mia og Thea Mia og Anna Mia og Henny Mia og Maia Mia og Frida Mia og Luna Mia og Ella Mia og Max Mia og Magnus Mia og Jakob Mia og Emil Mia og Mathis Mia og Henrik Mia og Victor Mia og Martin Mia og Kasper Mia og Jonas Mia og Lukas Mia og Mats Mia og Theo(dor)
Gjest AnneS Skrevet 21. februar 2012 #10 Skrevet 21. februar 2012 Jentenavnene jeg liker best er Bea, Nikoline, Hedda, Vilde, Ada, Oda, Vår, Leila, Nora, Embla og Mari
inimini Skrevet 21. februar 2012 #11 Skrevet 21. februar 2012 Hvilke navn synes dere passer best av disse forslagene? Mia og Maren Mia og Mathea Mia og Marielle Mia og Martine Mia og Leonore Mia og Sofie Mia og Eline Mia og Linus Mia og Mikkel Mia og Sander Mia og Isak Jeg kan rangere de:) 1.Mia og Mathea 2.Mia og Maren 3.Mia og Martine 4.Mia og Leonora (med a på slutten) 5.Mia og Sofie 6.Mia og Eline 7.Mia og Marielle 1.Mia og Mikkel 2.Mia og Isak 3.Mia og Linus 4.Mia og Sander
MirandaC Skrevet 21. februar 2012 #12 Skrevet 21. februar 2012 Mia og Madeleine Mia og Liam, Jonas, Philip, Markus, Alexander.. Synes det meste passer til Mia, utenom Geir, Oddulf osv Virker ikke som det er helt din sjanger uansett, hahaha
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #13 Skrevet 22. februar 2012 Mia og Mathilde Mia og Sara Mia og Hannah Mia og Julie Mia og Eline Mia og Mads Mia og Oliver Mia og Emil Mia og Petter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå