Anonym bruker Skrevet 21. februar 2012 #1 Skrevet 21. februar 2012 Er det noen her som jobber som spesialpedagog? Lurer på hva dere har i lønn og event.hvor lang ansinitet dere har. Jeg skal inn i ny stilling nå, så spent på hva de kommer fremtil lønnsmessig.
Grynet:) Skrevet 21. februar 2012 #2 Skrevet 21. februar 2012 http://www.utdanningsforbundet.no/Hovedmeny/Tariffavtaler/KS/Minstelonnstabeller/ Her er minstelønnstabellen for KS. Private områder og Oslo har egen lønnstabell. Grunnutdannelsen er det du tar utg pkt i. Hvis du i tillegg har tatt ekstra studiepoeng ut over de vanlige trinnene i lønnstabellen så er 60 stp verdt 20 000, 30 stp verdt 10 000 og 15 stp verdt 5000. Du kan også forhandle lønn ved tilsetting ut over dette.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2012 #3 Skrevet 21. februar 2012 Jeg er spesialpedagog, men er lønnet som adjunkt, da det er utdannelsen min. Forhandlet meg til 20 000 ekstra når jeg begynte. Har 10 års ansiennitet og tjener 425 000 i året. Har du høyere utdanning, f.eks. mastergrad, tjener du mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå