RockMama Skrevet 21. februar 2012 #1 Skrevet 21. februar 2012 Etter råd fra jordmor - godt mottatt av meg, bruker jeg de siste ukene til å koooose meg med ting jeg vet det ikke blir så mye tid til etter at lillebror blir født. -Lang frokost i sengen -Sove litt til etterpå -Se en leiefilm på dagtid -Fotbad og neglelakk -Pusle med småprosjekter i huset -Lese interiørblogger i timesvis, gjerne med kaffe -Stryke meg på magen -Kafé med venninner -Gjøre ferdig rommet til storesøster -Bruke lang tid i dusjen -Bestille frisørtime -Lage ønskeliste over vårshoppingen til den tynnere utgaven av meg selv (Med anfall av generell slitenhet, hormonell surhet, forkjølt, halsbrann, supertrangt å puste/bøye seg/ribbein i veien etc. - men nå er det ikke lenge igjen ) Ahh. Late, herlige rugetid. Hva gjør dere for å være snille mot dere selv?
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 21. februar 2012 #2 Skrevet 21. februar 2012 Har bare hatt permisjon i to dager, og de har vært travle. Men jeg skal prøve når denne uken er omme, å få prøve å komme ajour med bildene, ligger bare 3 år bak (ups) så har litt å ta igjen. Ellers så skal jeg gjøre minst mulig i hele permisjonen, skal ikke ha planer hver dag, og skal slappe mye av hjemme både før og etter fødselsen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå