Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må spørre, men er dette kjemisk? er veldig usikker! er veldig svak strek til at det er 15 dpo?

Kan ikke skjønne annet enn at du er gravid!!!!:-)

Det er isåfall så uvirkelig, har jo INGEN symptomer.

Jeg måtte bestille en legetime for å være sikker, hehe.

Skal ikke være lett:P

Jeg har hatt kjemisk, siden det skjer ofte ved ass.befruktning når egget er så vidt borti slimhinna. Men jeg testet med cb digitaltesten. Der kommer jo det opp gravid/ikke gravid. Og så er det så vanskelig å tolke dei streken synes jeg. Derfor venter jeg også altid til testdagen for å slippe den gjettinga.

Den gangen jeg ble gravid "på ordentlig" (ikke kjemisk) så tok jeg samme testene du tok, det var vel apotek1 tester. Da fikk jeg ganske så svak strek på dag 14. Noen tester er bare sånne. Kan jo hende dei trenger med hcg for å regaere. Aner ikke. Men etter den gangen har jeg bare tatt cb digital.

Den ene gangen jeg hadde kjemisk graviditet tok jeg blodprøver. Dei var lave og gikk nedover. Forksjellen mellom den kjemiske blødningen og SA var enorm. Var en vanlig blødning etter kjemiske mens etter SA (i uke 5-6) hadde forferdelige smerter.

Er du bekymra, så kan jo du be om bloprøven hos fastlegen. Så slipper du å gå og tenke så mye mere på det.

Lykke til!!!!!

Annonse

Jeg hadde kjemisk i oktober, og da ble streken svakere. Siste testen jeg tok var digital, og den viser jo bare enten eller. Fikk da gravid. Men blodprøven viste HcG på 16, og to dager etter 8. Så det var bare at ombryoet hadde "vært inntil".

Det er utrooolig frustrerende. Men jeg tror ikke at du har kjemisk siden strekene ser ut til å bli sterkere hos deg:)

Jeg hadde i tillegg småblødning, så var helt sikker på at det ikkje hadde gått.

Lykke til, og jeg statser veldig på at du er gravid !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...