Gå til innhold

Kjøpe babyklær på nett. Hvor?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal man kjøpe babyklær på nett overstiger fort summen 200 kroner, og da må du fortolle hele balletten, så det gjør jeg ikke.

Babyklær på nett fra norske butikker er like dyre som dem i butikk, pluss at du gjerne må betale rundt 100 kroner i frakt, så det står jeg over.

Men jeg har bestilt babytøy ifra sparkjøp og ellos og er fornøyd med det. Tror frakta der ligger på rundt 60 kr, og kvaliteten er som på kjedebutikkene.

Mange norske nettbutikker har lav frakt om du sammenligner det med det å ta seg en handletur til byen. Tenker på transport buss/bil, parkering, en kaffekopp, lunsj. Je - noen dager betaler jeg gladelig frakten for å slippe å dra ut, og kan kooose meg med en kaffe latte, en brødskive og litt nettshopping i sofaen ;)

Men bestill helst fra norske nettbuttikker, og sjekk frakt.

www.lekmer.no, www.nelly.com, www.lillevintage.no er noen få.

Sjekk ut: http://shoppemamma.com/ - her er det mange linker!

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

• 2 uker senere...

Hei og hå! Jeg åpnet nettbutikk i går. Har ikke kommet inn så mye klær enda, men er litt forskjellig utstyr og diverse.. Ta gjerne en titt :) www.megforst.no Handler du for over 400kr så får du gratis frakt. (kryss da av "hentes" ved betaling. Så du ikke blir belastet for frakt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...