Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid skal det gå før mens er tilbake når man har hatt avbrutt forsøk? Det er nå 14 dager siden jeg sluttet med sprøyter og spray , eggposene var både få og små så da ble det avbrutt forsøk. Men mensen har ikke kommet ennå, trodde ikke det skulle ta så lang tid, noen som vet ???????

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911629-venter-og-venter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk bare beskjed om at det var en dårlig syklus og neste runde skulle jeg gå på 300 menopur fra sprøytestart istedefor 150 som nå. Skal ha en vanlig blødninger nå og ringe inn neste mens og så starter jeg igjen på den. Lurer kansje på om jeg skal høre om kort regime, det skal ikke være noe i veien med meg, mannen som har få og trege svømmere.

Hører jo om mange her som går på kort regime, men legen min i Porsgrunn har aldri nevnt det. Har hatt 2 negative ferskforsøk og begge ganger satt de inn 2 egg. Ble gravid på 2 frysergg men det varte dessverre bare i 7 uker. Å så dette siste ferskforsøket som ble avbrutt på dag 12 med sprøyter :-(

Så nå føler jeg at jeg snart har vært igjenom det meste å er veldig klar for å bli gravid på ny og forsette å være det i 40 uker fremover.

Hei, nei ikke no mens her ennå, er nå 20 dager siden jeg sluttet på spray og sprøyter. Jeg vet jo ikke når eggløsninga kom etter det, men trodde det var bare noen dager etter??? Å da burde den jo vært her.

Har den ikke kommet hos deg heller?

Var inne på tanken å ta en graviditet test i går, men vet jo at sannsynligheten er så liten atjeg orker ikke se et neg svar hvis ikke jeg må.

Er den ikke kommet i løpet av uka får jeg ringe Porsgrunn eller vurdere å ta en test :-)

Annonse

hvis dere vet hva normal temp ligger (om dere har tempet før Ivf) saa kan dere jo se om det har vaert Eggløsning i kroppen da...

for meg har det hjulpet med intense timer med akupunktur naar kroppen har hengt seg litt...

en annen gang(uten aa snakke med lege... kanskje ikke saa lurt, men det funka...) brukte jeg crinone en uke, og fikk mensen naar jeg slutta paa den,,,

slitsomt aa vente paa mens ihvertfall naar man ikke tror man er gravid...

Ingen antydning til blødning her heller. Tror heller ikke det er noe graviditet her heller. Ser den sjangsen som svært liten.Legen sa på siste UL at slimhinnen var veldig tynn og det var jo kun to små folikler, så vet ikke når eventuell eggløsning skjer...

Adine.......har aldri tatt temp så vet ikke når eggløsninga var.

Har alltid hatt regelmessig mens og ingen problem , men kroppen har jo vært igjennom litt de siste åra så det er ikke no rart at den ikke funker optimalt. Satser på at tante rød er rett rundt svingen, det er ikke ofte jeg faktisk ønsker velkommen men nå passer det bra :-)

Vil jo gjærne igang igjen.

Vet ikke helt hvordan det blir med meg. Legen i Haugesund mener jeg har kommet i tidlig overgangsalder :-( Skal ta en østradiolprøve til for å sjekke sikkert. Får iallefall ikke flere forsøk i Haugesund. Har tatt kontakt med Aleris i Oslo for forsøk i naturlig syklus, men har jeg kommet i overgangsalderen så er vel ikke det heller en mulighet. Så nå snakker vi om eggdonasjon.

Dag 25 uten mens etter avbrutt ferskforsøk og i dag ringte jeg klinikken å etterlyste den, ha ha.

Fikk beskjed om å ta en graviditet test( hallo damen i andre siden av røret, det har jeg gjordt de 3 siste dagene) men kun en strek å neg test . Ho var jo enig at sjansen for at vi hadde blitt gravide var ør små, men ho ba meg teste igjen i morgen tidlig å ringe igjen. Så nå er jeg spent på hva de sier i morgen, hvorfor er mensen min borte vekk????

Da er det vel en runde med et eller annet for å få mens tilbake.

Noen som vet hva slags medisiner man tar da????

Annonse

Hei! Vi hadde avbrutt frys 12. feb og fortsatt ingen tegn til mens her heller. Jeg har fått provera for å sette i gang menustrasjonen tidligere (utenom forsøk) så spørs om det ikke er det som skal til nå også... Jeg ringer klinikken mandag om den ikke er kommet til da:-) håper den er rett rundt hjørnet hos dere:-)

Forsatt ikke mens og forsatt ikke gravid, så da blir det medisiner for å få det i gang, har vært ute av landet noen dager så jeg får kontakte klinikken igjen i morgen å få ting igang, veldig kjedelig for jeg gledet meg til nytt forsøk i april, det vil jeg jo ikke rekke så nå er jeg litt usikker på om jeg skal gå for forsøk i mai eller ta en ny lang pause og vente til over sommeren. Kroppen min sier nok vent, mens iverren og lysten sier sett i gang så fort du kan.

Ikke viste jeg hva barneløse par må igjenom når vi startet opp som prøvere for 2 år siden.

Tror jeg skrev innlegget litt for kjapt den dagen. Har såvidt hatt antydning til blødning, så kan mok ikke kalles mens :-( legen mener jo jeg har kommet i for tidlig overgangsalder. dette hadde ikke jeg tro på siden jeg alltid har hatt regelmessig mens. Men kanskje faktisk det erfet som er årsaken :-(

Da er det bare å vente ennå en uke, kommer ikke mens før torsdag 15 mars blir det medisiner for å få det i gang, synes hele greia er veldig kjipt for jeg har i 20 år hatt mens til samme tid vær månde. Men det er kansje kroppens måte å si i fra på etter noen runder med forsøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...