Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger å få kjøpt meg noen ordentlige ammebher. Noen som har erfaringer å dele?

Er også litt usikker på størrelse. Sjekket målene mot ammehjelpen sin guide til størrelse på bh, men jeg kan ikke skjønne at det kan stemme. Ut fra tabellen der skulle jeg brukt 70A, noe som er helt umulig. Har noen billige ammebher idag som er 80B og føles komfortable. Men hadde jo vært greit å vite om man bruker riktig størrelse... Noen andre som ikke får målene der til å stemme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg en tur på change, der blir du målt og får god hjelp. Og ammebhene er både fine og gode.

• 1 måned senere...
Skrevet

Bravado!

De beste ammebh'ene du får:) merker ikke at man har den på en gang:-)

Kjøpes hos Barnas Hus eller Vitus apotek:)

Skrevet

Kappahl har ammebher som er gode. Både med og uten spile. Også er de ikke så dyre. Du kan jo bare prøve de, så finner du fort ut hvilken som passer og hvilken du liker.

Skrevet

Som hun over her anbefaler jeg Change. Der har de peiling!

Synes kanskje BHene der var litt stive men det er jo smak og behag.

Ellers ville jeg prøvd en Triumph butikk. Der måler de også, og de har supermyke BH'er uten spiler :-)

Skrevet

Lindex har noen som er kjempe gode og rimelig i pris :)

Skrevet

Jeg fant ikke noen gode amme-BH'er i min størrelse, så jeg har sydd om vanlige gode BH'er som sitter godt på min byste. (har størrelse 75F - 80J avhengig av BH) Jeg klippet skulderstroppen av selve brystholderen, sydde på noen kraftige trykknapper eller hemper. På skulderstroppen har jeg festet et bånd. Den andre enden til båndet monteres nederst på brystholderen/livbåndet, for at skulderstroppen ikke skal forsvinne når man åpner for å amme. Når jeg er ferdig med amming kjøper jeg meg noen nye BH'er med god passform.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...