mrst Skrevet 20. februar 2012 #1 Skrevet 20. februar 2012 Jeg har endel seig hvit utflod(Sorry detaljer) og det er ca 10 siden EL. Noen som har det til vanlig? Jeg husker ikke fra måned til måned.. Jeg er litt redd jeg kan være gravid. Jeg håper ikke det. Trenger svar om hva som et vanlig..
Fiemamma Skrevet 20. februar 2012 #2 Skrevet 20. februar 2012 Ja, det er vanlig. Fikk plutselig helt hvit melk i MENGDER som kom derfra 8-10 dpo i forrige syklus. Var første gang jeg brukte pergo da, så sikkert første gang på lenge at jeg har løsnet egg eller hatt noe som liknet en el. Har det ikke til vanlig.. Jeg vet også at man kan få hvit utflod når man er gravid, så det går ikke an å tolke kroppen på utfloden, den kan bare være en indikasjon på så mangt.
mrst Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2012 Jeg forklarte meg kanskje litt dårlig ser jeg. Jeg hadde vanlig EL utflod når jeg hadde EL. Det får jeg hver gang. Hvit og seigt. Men så kom det tilbake 10 dager etterpå. Lurer på om det er normalt?
Gjest AnneS Skrevet 20. februar 2012 #4 Skrevet 20. februar 2012 Jeg har også fått det nå ca 8 dpo, og vi prøver å bli gravide. Jeg håper det er pga at jeg er gravid jeg da Kan gi deg svar om en liten uke Jeg har ikke hatt det i mine vanlige sykluser hvertfall..
Gutt<3Jente<3Spire Skrevet 20. februar 2012 #5 Skrevet 20. februar 2012 Jeg har også det nå.. Har vært hvitt/melkeaktig i noen dager og slitt slimete i tillegg i dag.. er 10 dpo i dag.. Vi prøver også å bli gravide, så håper det er et godt tegn ..
Mammantil1ermannogdag9snup Skrevet 20. februar 2012 #6 Skrevet 20. februar 2012 Har også hatt det denne gangen, ikke vært borti det før.. Og denne lesingen gjør meg litt spent:)
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 21. februar 2012 #7 Skrevet 21. februar 2012 Jeg hadde det i ukene før ikm og det har jeg ikke til vanlig hvertfall ikke så mye og jeg er gravid så lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå