Gå til innhold

Kynnere som tar seg opp?? Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i hele dag hatt kynnere. Noen sterkere (vondere) enn andre, og vondt i bekken / korsrygg..

Er ikke som rier, så kan vel legge bort tanken om det... Men er kjempe ubehagelig. Magen er steinhard nesten kontinuerlig, og i de to andre svangerskapene var jeg ikke "plaget" med kynnere i det hele tatt..

Er det noe jeg kan gjøre når det står på som verst? (Nå skal det sies at jeg ligger med spysjuka og har lagt i senga i hele dag, så er ikke pga stress eller sånne ting at de kommer)..

Noen tips?

Er forøvrig 34+2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke spysjuken stress??! Det hadde i alle fall helt klart satt igang kynnere hos meg!

Jeg gikk kontinuerlig med stram mage i første svangerskap, og det var svært plagsomt, og i uke 28 ble de mer og mer regelmessige. Fødselen startet med vannavgang i uke 32.

Kynnerne er tilbake denne gangen, og jeg er egentlig glad jeg leste dette innlegget akkurat nå, for det gjorde meg oppmerksom på at jeg går med "magen opp under haka" nesten konstant om dagen, og det har kommet snikende, og det virker som om jeg har fortrengt det. Jeg er jo bare i uke 24 nå.

Så egentlig kan jeg ikke hjelpe deg, ville bare takke deg, og ønske deg god bedring! :)

Skrevet

Vel, jo - litt stress er det :) Men har ikke kastet opp på snart 8 timer - men kynnere er konstant, og det er vondt og ubehagelig i korsryggen :-/

Må vel gjerne bli en tlf til føden om det ikke roer seg litt etterhvert?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...