Bare meg123 Skrevet 26. februar 2012 #51 Del Skrevet 26. februar 2012 Jobber du ute? Aiai.. Idag gikk det som en lek å sette sprøyten, vi fiksa og ordna stappa den inn i magen, ferdig. Ingen syting eller noen ting Nå visste jeg hva jeg gikk til. Så håper jeg at vi får gode nyheter på UL i morgen, at jeg ikke har mange egg og at jeg kan sette EL sprøyta fort Takk for det =) Skal huske å spørre om påsken. Klem Nei,men går til jobb Og da måtte jeg jo ha den på kroppen Det gikk bedre idag ja? Oj,så flott!!! DU ER FLINK!!! :) Krysser fingrene for deg imorgen,og skal tenke på deg OM du husker det,hadde det vært kjempesnilt av deg!! Men om du glemmer det,er det forståelig altså no hard feelings Lykke til imorgen!! XXX krysser fingrene )) Du får oppdatere oss når du har kommet deg vel hjem igjen da Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/3/#findComment-144031889 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bare meg123 Skrevet 26. februar 2012 #52 Del Skrevet 26. februar 2012 Eggløsningssprøyten skal ligge kaldt ja...Ihvertfall Ovitrelle. Jeg reiste hjem,rett etter jeg hadde kjøpt den,og la den i kjøleskapet. Jeg spurte da jeg kjøpte dette.For de informerer en jo ikke,så en må spørre om ALT! Håper deres ikke er ødelagt pga dette :-/ uff,så innmari kjipt! KOSTER jo flesk dette og da,så det er kjipt å kaste det ut av vinduet... Uansett,lykke til damer,både de som skal ta UL og selve uttaket denne uken Krysser fingrene for dere XXX Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/3/#findComment-144031902 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løvemusene Skrevet 26. februar 2012 #53 Del Skrevet 26. februar 2012 Tusen takk for det :) Jeg har en del spørsmål så kommer til å lage en liten liste, si fra hvis det er noe mer jeg kan spørre om i samme slengen Jeg skal ta igjen litt pga null info forrige gang, hehe. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/3/#findComment-144032007 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bare meg123 Skrevet 26. februar 2012 #54 Del Skrevet 26. februar 2012 Tusen takk for det :) Jeg har en del spørsmål så kommer til å lage en liten liste, si fra hvis det er noe mer jeg kan spørre om i samme slengen Jeg skal ta igjen litt pga null info forrige gang, hehe. Ja greit å lage en liste Jeg gjorde det når jeg skulle ringe inn mensen...lagde meg en liste på ting jeg måtte huske på å spørre om på veien Smart det Neida,ikke noe mer jeg lurer på ihvertfall,men takk som spør Bare åpningstidene i påsken... Krysser fingrene for at du kommer med gode nyheter til meg XXX Ikke for det,tanta har ikke dukket opp i denne syklusen,så kanskje jeg ender opp med syklus uken ETTER påsken?!? Ikke vet jeg...får bare se an,når a dukker opp nå. Håper bare hun dukker opp,slik at jeg ikke har kludret til hele syklusen med medisinene jeg har brukt! Anyway!!! LYKKE TIL IMORGEN )) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/3/#findComment-144032725 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løvemusene Skrevet 27. februar 2012 #55 Del Skrevet 27. februar 2012 Hei jenter! Da har jeg vært på UL og de fant hele 5 egg!!! Heldigvis var 3 av de så små at han mente de ikke ville løsne, men 2 stk var gedigne...! Han ba oss sette EL-sprøyta i kveld allerede og så komme inn til inseminasjon både i morgen og onsdag... OMG, dobbel sjanse!! Nå våknet håpet mitt til live igjen!! Betyr ikke det 40% sjans for graviditet nå eller er det feil å regne slik? Nå er jeg spent på resten! Noen som kan fortelle meg hvor lang selve inseminasjonsprosessen er og hva som skjer? Hvor lenge må jeg ligge der i morgen? Ang. åpningstider i påsken, så var det dårlige nyheter. De har stengt HELE uken sa han! Til og med de 3 arbeidsdagene Så håper det ikke kræsjer for noen av dere! :/ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/3/#findComment-144034877 Del på andre sider Flere delingsvalg…
monky Skrevet 27. februar 2012 #56 Del Skrevet 27. februar 2012 så bra gratulerer! resten kan jeg desverre ikke svare på.... lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/3/#findComment-144035247 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bare meg123 Skrevet 27. februar 2012 #57 Del Skrevet 27. februar 2012 Hei jenter! Da har jeg vært på UL og de fant hele 5 egg!!! Heldigvis var 3 av de så små at han mente de ikke ville løsne, men 2 stk var gedigne...! Han ba oss sette EL-sprøyta i kveld allerede og så komme inn til inseminasjon både i morgen og onsdag... OMG, dobbel sjanse!! Nå våknet håpet mitt til live igjen!! Betyr ikke det 40% sjans for graviditet nå eller er det feil å regne slik? Nå er jeg spent på resten! Noen som kan fortelle meg hvor lang selve inseminasjonsprosessen er og hva som skjer? Hvor lenge må jeg ligge der i morgen? Ang. åpningstider i påsken, så var det dårlige nyheter. De har stengt HELE uken sa han! Til og med de 3 arbeidsdagene Så håper det ikke kræsjer for noen av dere! :/ Oj,oj,oj!!! Så utrolig bra!!! Jammen da ER du jo godt igang da jo!!! JIPPI!!!! åh,så deilig å få det overstått da Masse lykke til imorgen,og onsdag.Heldig du som får TO sjanser da!!! Jeg vet ikke hvordan inseminasjonsprosessen er der inne,så det tør jeg ikke uttale meg. Men i Danmark,tok det et kvarter ca. Selve insemineringen altså De er steng hele påsken ja....var det jeg var redd for! :-/ Men takk for at du spurte. Jeg vet ikke om det kræsjer,for jeg har enda ikke fått noen mensen her jeg...murret nå i over en uke,men null mens... Så jeg vait da søren... FåR BARE VENTE å SE TROR JEG Men da vet jeg ihvertfall,at det er ingen vits i å ringe inn i påsken event. Lykke til imorgen da.)))))))WEE!!!! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/3/#findComment-144035658 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løvemusene Skrevet 27. februar 2012 #58 Del Skrevet 27. februar 2012 Tusen takk for det! :-) jeg gleder meg nå :-) føler vi var heldig med at ikke flere var på vei til å bli like store så d måtte brytes :-) bare meg 123 har du testet???? :-D :-D Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/3/#findComment-144035878 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bare meg123 Skrevet 28. februar 2012 #59 Del Skrevet 28. februar 2012 Tusen takk for det! :-) jeg gleder meg nå :-) føler vi var heldig med at ikke flere var på vei til å bli like store så d måtte brytes :-) bare meg 123 har du testet???? :-D :-D Ja dere var heldige )) Enda godt,for den beskjeden er skikkelig kjip å få...Jeg har ikke testet nei...ser ingen grunn til det heller. For vi må ha donor,så vi får det ikke til på egenhånd. :-/ Men for all del,hadde nok testet ja,hadde vi kunnet ordnet dette selv Hvordan gikk det idag da???Nysgjerrig jeg!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/3/#findComment-144039019 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løvemusene Skrevet 28. februar 2012 #60 Del Skrevet 28. februar 2012 Ok så du hadde ikke et forsøk i denne omgangen med andre ord. Ja huff da er det ingen vits å teste. Men se det lyse i det,, du slipper denne helvetes symptomjaktinga de månedene dere ikke får ass. bef. og tro det eller ei, men jeg er misunnelig på deg, for dette driver meg til vanvidd hver eneste måned. Han har nedsatt kvalitet, så vi klarer det selv med liten odds, men håpet er jo større enn størst hver måned, og desto større er skuffelsen og mengden på tårene deretter. Det gikk veldig bra i dag, takk som spør Gjorde (unnskyld språket) DRITVONDT da hun satte inn spekelet... og vippet opp åpningen på livmora. Men så kjente jeg ikke noe mer, og så på da hun sakte sprøytet inn godsakene (eehm) så det var artig å se. Så var det rett hjem. Hatt en liten tørr blødning nå med gammelt blod, 4 timer etter. Merkelig. Gleder meg til i morgen. Er som vanlig SIKKER på at den sitter denne gangen... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/3/#findComment-144039031 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bare meg123 Skrevet 29. februar 2012 #61 Del Skrevet 29. februar 2012 Ok så du hadde ikke et forsøk i denne omgangen med andre ord. Ja huff da er det ingen vits å teste. Men se det lyse i det,, du slipper denne helvetes symptomjaktinga de månedene dere ikke får ass. bef. og tro det eller ei, men jeg er misunnelig på deg, for dette driver meg til vanvidd hver eneste måned. Han har nedsatt kvalitet, så vi klarer det selv med liten odds, men håpet er jo større enn størst hver måned, og desto større er skuffelsen og mengden på tårene deretter. Det gikk veldig bra i dag, takk som spør Gjorde (unnskyld språket) DRITVONDT da hun satte inn spekelet... og vippet opp åpningen på livmora. Men så kjente jeg ikke noe mer, og så på da hun sakte sprøytet inn godsakene (eehm) så det var artig å se. Så var det rett hjem. Hatt en liten tørr blødning nå med gammelt blod, 4 timer etter. Merkelig. Gleder meg til i morgen. Er som vanlig SIKKER på at den sitter denne gangen... Nei fikk jo ikke blitt inseminert,for jeg ble overstimulert,og da avbrøyt de hele driten. Tjaaajooo,skjønner den med symptomjakten,men jeg skulle gjerne kunnet prøve flere ganger jeg Nå er det opp til lommeboken,hvor mange ganger vi får prøvd liksom... :-/ Pluss at det skal klaffe da,men ALT! Nå har tanta dukket opp også,så da får vi se da....regner emg hun dukker opp midt i påskeuken neste gang,så da får vi ikke prøvd da HELLER!!! Noe så jævlig irriterende! Var det vondt??? I all verden!!! :-O DET skal det da ikke gjøre! Jeg har aldri hatt det VONDT når de har åpnet opp det før. Det som har vært litt ubehagelig,er når de skal finne veien med kateteret...Ah,nå gruer jeg meg faktisk litt...Isj! Det at du har blødd,er nok fordi hun tydeligvis gjorde noe galt,siden det gjorde så vondt,og så KAN det forekomme blod,etter de har puttet inn kateteret! Uff,stakkars deg...og så måtte du gjennom det samme idag også...håper det gikk bedre idag?!? Klart det sitter denne gangen! Du har jo fått dobbel dose,så det BøøøR sitte nå Krysser fingrene,og sier at om to uker,lyser det en positiv test! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/3/#findComment-144041176 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løvemusene Skrevet 29. februar 2012 #62 Del Skrevet 29. februar 2012 Hei! Stemmer det, du har virkelig uflaks med timingen!! Så urettferdig altså. Har du lange sykluser? Når man venter tanta kommer hu jo enda senere kanskje. Hør med riksen om de har åpen i påsken en gang til, legen jeg spurte tenkte seg om et øyeblikk før han svarte, litt dumt å stole blindt på han kanskje. Det gikk MYE bedre i dag. I går hadde vi hun legen som hadde fått kjeft for å ikke fortelle oss om menopuren. Idag hadde vi ei annen som var så utrolig hyggelig, og forklarende og ga meg et tips om hvordan jeg skulle presse rumpa nedover. Og gjett hva, jeg kjente ikke en dritt da hun satte inn spekelet og sprøyta inn spermen, ingenting! Hadde en fantastisk opplevelse i dag sammenlignet med i går Desverre fortalte hun oss at oddsene for å klare det med inseminajon var mye mindre enn IVF, så hun ønsket å sette oss opp på IVF hvis jeg ikke blir gravid nå. Og da mistet jeg optimismen litt desverre. Hvorfor vil de ikke la oss inseminere mer enn en gang før de gir opp liksom.. men vi kunne inseminere i påvente av IVF da, hvis det tok noen måneder. Fikk ikke med meg navnene på legene, men de er tydeligvis forskjellige! Hva med syklusen du er i nå, får dere ikke gjort noe nå i det hele tatt? Stor klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/3/#findComment-144041319 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bare meg123 Skrevet 1. mars 2012 #63 Del Skrevet 1. mars 2012 Skikkelig uflaks med timingen Er så lei av skuffelser jeg! Jeg har litt "rar" syklus...for annenhver måned er den 28 dager,og annenhver måned er den 33...Vært sånn det siste året... Og da klaffer det akkurat,midt i påsken! Eller,jeg får mensen uken føre,og SKULLE blitt inseminert påskeuken! Så da får ejg pørve å innstille hodet mitt på,at det ikke komemr til å bli noe av DENNE måneden heller!!! Bedre det,enn å bli så innmari skuffa. Nei,han vet vel det han legen,at de HAR stengt....så jeg tror ikke jeg gidder å spørre...Får se,når tanta dukker opp neste gang.Men er litt kjipt å få en forhåpning da,og så ringer jeg,og blir skuffa...........igjen!!! Nei,får se.Akkurat nå,orker jeg ikke! Enda godt det gikk bedre idag!! :) Jeg visste at det du opplevde ikke var riktig! Men skjønner ikke helt...for jeg trodde de visste hva dem dreiv med der inne... :-/ Jeg vet at oddsene er dårligere ja...klart det,"dem må jo gjøre jobben selv". IVF -da er jo halve jobben gjort alt! Men jeg syns det er greit å ha prøvd det FøRST alikevel jeg Nei,nei,nei!Ikke mist motet nå.Ikke noe negativ test,til det motsatte er bevist! Krysser fingrene for dere jeg! Ja legene der inne er veldig forskjellige! DET merket jeg! Så håper jeg får de som jeg syns var ålreite,i neste runde. Vi kunne gjort noe i denne syklusen jo,men jeg fikk ikke lov til å ta medisiner,for kroppen skal gå igjennom en "normal" syklus,før en tar flere hormoner.Og jeg fikk tilbud om å komme igjen,og bli inseminert denne syklusen,men jeg har blitt inseminert fem ganger fra før,uten medisiner,og med negativ test,så det gidder jeg rett og slett ikke igjen! Og det skjønte de godt,så da skulle jeg heller komme igjen,i mars/april...egentlig... Da får vi krysse fingrene i fjorten dager nå da Lykke til!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/3/#findComment-144044455 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løvemusene Skrevet 2. mars 2012 #64 Del Skrevet 2. mars 2012 To så eksakte sykluser annen hver måned har jeg aldri hørt om før! Det er jo egentlig ganske facinerende. Nå har jeg ikke jeg så veldig god peiling, men har de sagt noe om hva som kan være forklaringen på det? Kan det ha noe med de to forskjellige eggstokkene å gjøre? Fikk du ikke ta medisiner to ganger på rad nei. Forstår at du ikke gidder å prøve uten hvis det ikke har fungert 5 ganger. Det er mange forsøk. Hva er deres tanker rundt IVF? Har legene sagt noe til dere om å sette dere på lista? Hun gjorde om "statusen vår" til IVF under den siste inseminasjonen, slik at når jeg ringer inn mensen neste gang blir jeg satt i IVF kø. Nå er det sikkert fordi typen hadde så dårlig kvalitet, at de satt ikke igjen med nok når de hadde renset det. Hun bablet noe om det i hvertfall. Har du hatt hun svenske legen? Hun som er så rolig og forsiktig av seg? Tusen takk for lykke ønskninger snuppa Får håpe tiden går fort frem til april for deg da <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/3/#findComment-144044884 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bare meg123 Skrevet 2. mars 2012 #65 Del Skrevet 2. mars 2012 Nei du kan så si.Men de har ikke reagert på det,når jeg fortalte det. Mulig det har med eggstokkene å gjøre,ikke vet jeg. Ja nei jeg føler det er å kaste bort tid,rett og slett. :-/ Og det føler jeg at jeg ikke har "råd til". IVF er en tanke vi har og vi har godtatt den De har sagt at de vil se hvordan jeg reagerer på medisiner,og selve insemineringen.Først.Og så får vi ta stilling til IVF senere. Men det er absolutt et alternativ,om det ikke klaffer med inseminasjon. De ville ikke si noe om hvor mange ganger jeg skulle ta inseminering FøR jeg måtte over på IVF,men de sa de skulle vurdere meg underveis. Oki,ja da blir det IVF neste gang event.da.Men det skjer jo ikke,for du har en søt liten spire,som klorer seg fast nå du Håper det ihvertfall! Såpass ja,ja da er vel det eneste utvei neste gang.For da trenger man ikke såååå mange svømmere. Ja jeg hadde hun svenske når vi var inne siste gangen.Det var hun som sa at denne legen burde gjort jobben sin,og ikke latt meg gå så lenge! Hun var jo fantastisk! :) Var rolig,tok undersøkelsen forsiktig,oooog forklarte meg alt!!! Var det henne du hadde nå sist også? Ja jeg heier på deg jeg nå Og takk for støtten.Trenger det.Godt med litt oppbacking! :) Thanks! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/3/#findComment-144047275 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løvemusene Skrevet 3. mars 2012 #66 Del Skrevet 3. mars 2012 Hei på deg Så koselig å lese meldingene fra deg Ja, helt enig, det er kostbar tid når man har prøvd så lenge. Men kom til å tenke på en ting. Det er jo noen som blir henvist direkte til IVF. Også er det vi, som de har trua på at kan klare det med inseminasjon... betyr ikke det på en eller annen inndirekte måte at vi burde i det minste klare det med IVF, at det er.. vanskelig å forklare meg, du skjønner kanskje hva jeg mener... Jeg ser liksom på IVF som løsningen for oss. Er jo helt grusomt for de som ikke det er løsningen for en gang, som må til utlandet fordi de ikke får flere forsøk uten at det omtrent koster alt de har... Vi er heldige, som fortsatt har det foran oss da føler jeg. Må jo bare tro og håpe at vi klarer det før den tid, eller i verste fall etter ivf Hun svenske var hun som glemte å fortelle meg om menopuren hehe. Men hun er jo super hyggelig da. Nei det var hun andre jeg tenkte på som var så forsiktig og snill med meg, men som ødela håpet mitt med å fortelle at det ikke var vits med flere inseminasjoner hehe... hun var veldig hyggelig, men jeg fikk mer inntrykk av hun svenske at "dette klarer dere denne gangen". Jeg var jo superoptimist da jeg gikk hjem etter første inseminajson Nommen, jeg heier på deg også! Jeg vil at tiden skal gå fort til april slik at jeg kan følge med og heie deg gjennom det!Og til slutt juble for deg når du skal starte en ny tråd hvor du skriver "GRAVIIIIIIID!!!!" Hehe. Du gjør i hvertfall disse lange to ukene for meg lettere, tusen takk Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/3/#findComment-144049214 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bare meg123 Skrevet 4. mars 2012 #67 Del Skrevet 4. mars 2012 Å sÅ hyggelig at jeg kan være med Å la hverdagen din gÅ fortere i denne vente tiden!! Det var koselig sagt! Joda,hÅper jo de ser en mulighet,ettersom de lar oss fÅ sjansen da Jeg er veeeldig glad for at vi slipper reise til utlandet nÅ.Uff,er sÅÅÅ slitsomt! Den prossessen føre og etterpÅ,er helt forferdelig! Bare masse stress syns jeg! IVF syns jeg virker litt skummelt jeg,men for all del,funker ikke inseminasjon,gir vi oss ikke.SÅ da gÅr vi for IVF! Litt mer smerter med IVF tenker jeg....først forferdelige medisiner,humørsvingninger osv.OG SÅ selve uttaket...au! Ikke for det,vet jo at vi er forskjellige,sÅ kan jo hende det ikke gjør SÅÅÅ vondt,men de fleste jeg har lest om,sier det gjør vondt! Hun svenske var utrolig forsiktig og informativ ovenfor oss ihvertfall. Vi har jo ikke vært hos sÅ mange forskjellige enda.Bare tre av dem.Og to av dem var damer,som var veldig hyggelige,og sÅ har vi denne mannen jeg har vært hos da..........kremt! Hehe,tusen takk for det.Koselig Men først,er det din tur < Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/3/#findComment-144051383 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løvemusene Skrevet 5. mars 2012 #68 Del Skrevet 5. mars 2012 Jeg syns også det høres veldig skummelt ut med ivf, hadde vært så utrolig takknemlig for å slippe det, derfor jeg ble så lei meg da de sa de skulle sette oss på ivf køen etter dette forsøket.. Ja det høres vondt ut, men tror ikke man bryr seg om det når man er midt oppi det. Fødslen blir verre, hehe... Ser forresten ut som at neste EL kommer i helgen før påsken, så da blir det vel ikke inseminasjon på oss neste måned. Inseminerer de i helgene tror du? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/3/#findComment-144054011 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bare meg123 Skrevet 5. mars 2012 #69 Del Skrevet 5. mars 2012 Ja det skjønner jeg. :-/ Joda,man gjennomfører jo alt man kan,for å få dette til,men det er lov å grue seg Jaaaa,fødselen blir myyye verre,men det orker jeg ikke tenke så mye på Har du mista trua,siden du leter etter neste EL alt?? Må ikke det. Dette kommer til å gå bra skjønner du lille venn *jeg heier fra sidelinjen* Tror de inseminerer i helgene,for de sa klokkeslettene til meg,når de inseminerte,både hverdager,og helger....så da bøøør dem jo gjennomføre det også! Jeg håper så inderlig jeg får EL føøør påskeuken. Feks fredagen føre,slik at jeg kan ringe inn,og gå på medisiner i hele påskeuken,for så å undersøkes uken etterpå,meeeen det er vel for mye forlangt,at DET skal klaffe!!! ....er jeg redd!!! Så jeg håper ikke for mye,for fallhøyden er så innmari høy! Legger ved en fiiiin video til deg,som du kan se på Stor klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/3/#findComment-144054966 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løvemusene Skrevet 6. mars 2012 #70 Del Skrevet 6. mars 2012 Jeg har hatt fødselsfrykt hele mitt liv, men den gang jeg ble gravid i 2007 så forsvant all frykten mirakuløst! Jeg begynte å glede meg! Nå er jeg shitredd igjen Tror det kommer naturlig. Er også overbevist om at med en gang man starter på IVF behandlingen så gruer man seg mindre til egguttak osv... Håper jeg Oh snuppa, jeg har vel mistet litt trua.. noen ting er bare for gode til å være sanne... men tusen takk for at du muntrer meg opp, er bare helt fantastisk å lese det du skriver til meg ) det betyr mer enn du aner Da satser vi på at vi begge unngår påskeuken!! Når venter du menstruasjonen? Jeg venter den (IKKE) neste onsdag Tusen takk for fantastisk video!! omg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/3/#findComment-144055642 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bare meg123 Skrevet 6. mars 2012 #71 Del Skrevet 6. mars 2012 Uff da.DET kan ikke være noe godt å være så redd. :-/ Men det kommer vel automatisk..og så forsvinner det vel,for kroppen "forbereder" seg,på en utrolig måte Ja,tror også egguttaket er mindre fryktfullt etterhvert som en forbereder kroppen på det Jeg har aldri vært redd fødsel,men ejg har liksom tenkt at ejg VIL gå svanger,og bebisen skal komme "ferdig" ut i armene mine liksom hehe. VET jo at DET ikke går.Men jeg har liksom tenkt sånn.Merkelig! Men nå,er jeg klar for alt! Jeg skjønner at ting kan bli "for godt til å være sanne" når man har prøvd en lengre periode og få det til! Man orker rett og slett ikke ha forhåpninger,for skuffelsen er sååå stor hvis det viser deg det motsatte!! :-/ Men er lov til å unne seg gleden over at en faktisk ER ruger og da.Viktig det! Jeg har begynt å unne meg selv å dagrdømme jeg.For det er VIKTIG for meg å få lov til! Det er min måte å komme meg gjennom dette på,liksom! Før turte jeg ike drømme,for skuffelsen var så stor,men jeg får en sånn goood følelse inni meg NåR jeg drømmer,at jeg forsetter med det Hyggelig å høre at du setter pris på at jeg skriver Ja det gjør vi. Krysser fingrene for det Jeg venter den 28.mars. Da er det NøYAKTIG 28 dagers syklus...så jeg har TO dager å gå på,som slingrinsmonn! Innen det MMMåååå den komme!!! For da kan jeg ringe inn,og gå på hormoner mens påsken pågår! *HåPER* Neste onsdag ja....håper så inderlig det går bra! Hvis ikke,skal du ta da en runde,uten medisiner du da,eller? Uff,denne ventingen!!!!!!!!!!!! Bare hyggelig Stå på videre...vips så er enda en dag over! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/3/#findComment-144057306 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løvemusene Skrevet 8. mars 2012 #72 Del Skrevet 8. mars 2012 Hey babe, hvordan går det med deg?? Ja, vi blir nok å ta en runde uten medisiner nå, syns det er dumt, jeg vil ta medisiner fordi det forkorter syklusen, og da vet jeg at jeg rekker en runde før påsken, hihi. Men de nekter vel meg å ta medisiner to måneder på rad.... sukk Morsomt å høre at du dagdrømmer, det gjør jeg også!! HErregud jeg kan plutselig bare bli helt borte på jobben jeg, og komme tilbake til virkeligheten flere minutter å ha vært i babyverden. Dagene går!! Snart er det påske snuppa og aller først, i morgen er det fredag Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/3/#findComment-144063168 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bare meg123 Skrevet 8. mars 2012 #73 Del Skrevet 8. mars 2012 Hei Joda,går bra her Babysjuk,men ellers fint Ja det er dumt,men det kan jo funke det og da Men HEI DU!!! Du slipper jo det har jeg sagt! Jeg håper ihvertfall det. Ja man har litt mer kontroll på syklusen med medisiner,men uten,så gjør den litt som den vil... :-S De nektet ihvertfall MEG det... :-/ Jeg måtte ha en måneds opphold. Ja jeg kjenner meg igjen...borte fra jobben....heeelt borte fra jobben... Plutselig er man tilbake til hverdagen Er så deilig syns jeg,og drømme seg litt bort Ja dagene fyker avgårde.Har jobbehelg vi nå,og da forsvinner den ihvertfall fort! VIPS,så er det søndag! Godt det,jo fortere,jo bedre Ikke helga altså,men da går det fortere til du skal teste,og jeg får se om jeg kan ta meg en tur til Riksen før påsken,eller ikke Jeg elsker helg jeg,men akkurat nå,vil jeg den skal fly fort Nå må jeg ut å kjøre meg en tur Ha en fin dag videre,og kose deg imorgen Nyyyt helgen som ruger Stikker nok innom her i helga Hei hei Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/3/#findComment-144063574 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løvemusene Skrevet 11. mars 2012 #74 Del Skrevet 11. mars 2012 Hey snupp hvordan har helgen vært bortsett fra at du har jobbet? Jeg skulle jo teste i dag var planen, men så ser jeg at jeg bare har en CB digital igjen, den sparte jeg liksom til jeg var sikker på at jeg var gravid hehe. Også har jeg en gjeng billigtester som ikke kan vise svar før ikm. Så da venter jeg en ekstra dag, og kjøper meg CB (ikke digitale) i morgen i lunchen, og tar en når jeg kommer hjem. Da får jeg holde meg litt til jeg kommer hjem hehe. Så rekker jeg å produsere enda litt hcg også, hihi. Eneste symptomet jeg har merket er at jeg har store brystvorter hele tiden, enten om jeg er varm eller kald, de er store nesten hele tiden. Titter på de ofte, og plutselig er de vanlige igjen, men 3 min. etterpå er de store igjen. Kan ikke huske å ha lagt merke til det før. Jeg skriver jo opp alle symptomene mine, har gjort det et år, og jeg har hatt dem ALLE hehe. 17 dager igjen for deg så kommer påskeharen til deg hihi Håper du har det bra og at helgen var koselig Vi må huske å leve livet mens vi venter, ellers angrer vi etterpå. Stor klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/3/#findComment-144069564 Del på andre sider Flere delingsvalg…
monky Skrevet 12. mars 2012 #75 Del Skrevet 12. mars 2012 skal du teste idag løvemusen? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/3/#findComment-144072498 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå