monky Skrevet 13. mars 2012 #101 Del Skrevet 13. mars 2012 off så kjedelig Løvemusen!! vet ikke hva annet jeg skal si.... skjønner det var tøff beskjed å få, har jo ventet masse fra før!!!! klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/5/#findComment-144076105 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løvemusene Skrevet 13. mars 2012 #102 Del Skrevet 13. mars 2012 Takk for det jenter.. Jeg var jo ikke i stand til å prate med noen så var han som ringte og snakket med de, da de sa at vi står i ICSI kø, ikke IVF kø, og at det er ventetid til august på riksen :( Jeg skal ringe de selv i morgen og spørre hva faen. Hvis en eller annen mente vi hadde god nok sæd til AIH, da har man det til IVF også, så dum er ikke en gang jeg..... mulig siste prøven var så elendig at det er derfor de sier ICSI nå. IVF hadde ventetid til juni, men det er nå bedre enn august Forresten, 53 lapper for 3 forsøk, det glemte jeg å si. Var 28 for et forsøk. Nå har jeg gråtet fra eller til i 9 timer, er helt ødelagt idag Liggi under dyna fra 15 til nå... Håper virkelig på en bedre dag i morgen. Har forresten begynt å spotte, og hadde rødt på papiret. Har ikke testet mer etter den negative CB i går. Så tanta er vel rett rundt hjørnet. Innerst inni meg drømmer jeg om at jeg er gravid så jeg slipper dette helvete... men da hadde jeg vel fått positivt i går?? SUKK... Sorry at jeg ikke var bedre selskap i dag... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/5/#findComment-144076772 Del på andre sider Flere delingsvalg…
monky Skrevet 13. mars 2012 #103 Del Skrevet 13. mars 2012 man kan ikke være godt selskap hver dag! du har lov til å være trist og sinna nå!!!! krysser fingrene for bedre dager!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/5/#findComment-144076920 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bare meg123 Skrevet 13. mars 2012 #104 Del Skrevet 13. mars 2012 Uff og æsj!!!!!!!!!!! Det er tøffe tak vi må igjennom her jenter!!! :-S Oppturer og nedturer om hverandre! Joda,klart en skal leve litt i mellom slagene,men jeg syns det er vanskelig å planlegge for mye.For jeg vil være ledig,når tanta kommer,for å si det sånn! August ja.....den svir! Akkurat det jeg er redd for også,at det er august som er måneden vår og...Lenge til det... KLart,ungen kommer når den SKAL komme,men vi må jo få muligheten til å PRøVE å få det til da. Haff,er så kjipt...venting,forhåpninger,tanta som dukker opp i tide og utide...osv. Bergogdalbane sier`u? :-/ Håper du kommer deg opp igjen Løvemusen. Uff,er vondt når en er nedi kjelleren en tur. Og få beskjed om å bli plassert bakerst,er som et slag i tryne!!! Og være i selskap med bare gravide kan by på utfordring ja...isj :-/ Følelsene bare bobler over....kjenner det på meg :-/ Urettferdig rett og slett,at visse par bare kan planlegge dette.At Nå vil jeg ha unge...og vips,der satt den! ARG!!! Så irriterende!!! Nei,nå får jeg ta kvelden her.Håper på bedre dager jenter.Og masse masse lykke til allesammen!!! *størt babystøv på alle og enhver* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/5/#findComment-144077209 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løvemusene Skrevet 14. mars 2012 #105 Del Skrevet 14. mars 2012 Jeg må bare si tusen takk for at du Bare meg123, Monky, og dere andre har vært med meg gjennom hele dette forsøket og også nedturen nå på slutten. Betyr masse masse for meg, tusen takk! Har fått pratet med sykehuset idag, og det var slik de sa i går, vi står på IVF/ICSI kø, og så lenge vi står under BEGGE, så tar de utgangspunkt i siste, altså ICSI, og det er en måned ekstra ventetid, med stengt i juli blir det derfor august Det er bare helt forjævlig, og vi vurderer sterkt å gå privat nå, men da ryker vel bryllupsferien. Jeg har også lyst å bare avlyse bryllupet fordi jeg er så ulykkelig nå, vil jo ikke stå ulykkelig brud Har dere en bedre dag enn meg jenter?? Det håper jeg for all del! Bare meg123, jeg ville så gjerne være med hehe, og leve mens vi prøver. Men det var lettere sagt enn gjort. Jeg er redd for bryllupet som står om noen måneder, hadde jeg klart å leve livet, hadde jeg gledet meg til den dagen... så jeg tror ikke jeg er i stand til det nå. Men det er i dag! Håper det er bedre om noen dager, når den forbanna mensen kommer og vi får noe konkrete svar på ventetid... Tror problemet er at jeg ikke har AKSEPTERT dette enda. Klarer jeg det.. så klarer jeg å stå lykkelig brud det vet jeg... Hvordan går det med deg, ellers? Tusen takk for babystøv, *aaatchooooh* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/5/#findComment-144078555 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løvemusene Skrevet 14. mars 2012 #106 Del Skrevet 14. mars 2012 Fikk svar på blodprøven.. negativ!! De sa at HVIS fikk jeg mensen i morgen så fikk jeg mest sannsynlig kommet på lista før ferien deres.. bare et par plasser ledige!! å herregud, tantefaen kom Nå! Har noen sett tanta?? Send henne hit!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/5/#findComment-144078686 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metti er håpefull Skrevet 14. mars 2012 #107 Del Skrevet 14. mars 2012 ÅÅÅ hÅper du fÅr komme inn før sommeren da. Jeg skal heie pÅ tanta di. Hadde du ikke begynt Å spotte litt eller blander jeg nÅ. Det er fryktelig lenge Å vente til August men hele denne prosessen bestÅr jo i Å vente. Jeg er drit lei av Å bare vente en syklus innimellom.. Det er trist hvis du mÅ utsette bryllupet ditt. Men jeg skjønner det. NÅr vi planla sÅ var det ganske altoppslukende og en bør være motivert for Å fÅ det til men ikke minst klare Å nyte dagen. Men du tror ikke det vil ha en positiv effekt som tar vekk fokus pÅ babylagingen. klem fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/5/#findComment-144079087 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løvemusene Skrevet 14. mars 2012 #108 Del Skrevet 14. mars 2012 Takk! Jeg har spottet i to hele dager nå, blødning i går.. så HåPER HåPER tante dust kommer i morra ja! Ja det er jo et veldig stort prosjekt da.. men kanskje du har rett, kanskje det får meg litt bort fra babyverden.. men er veldig redd for at babyønsket setter dagen i skyggen.... invitasjoner er sendt og alt er klart.. vi kan jo ikke trekke oss fra det nå, typen sier jeg er helt på jorde når jeg foreslår det... håper jeg snart kan akseptere at vi må vente mange måneder til... så jeg kan gå et steg videre. Takk for klemmen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/5/#findComment-144079189 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bare meg123 Skrevet 14. mars 2012 #109 Del Skrevet 14. mars 2012 Bare hyggelig du.Vi mååå jo støtte hverandre her! Er vel ingen som vet hvordan du har det inni deg,bedre enn oss For vi er jo i samme båten alle her inne! :-/ Skjønner du er lei,og vurderer å avlyse hele greia,men tror du ikke du vil angre på det?? Vi giftet oss i fjor,oppi alt styret,og det var deilig.Fikk masse annet å tenke på,og vi kosa oss veldig i planleggingen Og da gikk vi og ventet på at Riksen skulle åpne opp for donorbehandling...for de stengte ett halvt år i forveien...så alt håp var ute for oss.Eneste vi kunne gjøre,var å dra til utlandet,eller gjøre det privat.Men privat hadde vi rett og slett ikke råd til! Jeg aksepterte ikke det,men vi fullførte likevel bryllupet,og DET er jeg veldig glad for! Og nå har jo riksen åpnet igjen,så da er alt klart Bare tanta igjen nå da... :-S Idag har jeg faktisk en veldig bra dag Går opp og ned,men idag er alt skinnende fint! Syklet til jobb idag,for første gang i år,klippet meg,og nappet øyenbrynene DEILIG ALTSå!!! Ja,håper du får en bedre dag imorgen,og dagene fremover Vi mååå ikke slutte å leve,og se fremover,selvom jeg,av alle, er første til å innrømme,at det ER vanskelig innimellom! Isj...var blodprøven negativ?? Nei,og nei...Jeg som krysset alt jeg kunne!!!!! Uff...beklager det da. ER Så JÆVLIG KJIPT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Nei,ingen tante her...dessverre,så får ikke sendt a videre :-/ Men om du har spottet i to dager nå,skulle vel hun dukke opp innen morgendagen,vil jeg tro.Om a ikke er dust da! Jeg fortsetter å strø babystøv jeg Stooor trøsteklem til deg Løvemusen *KLEM* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/5/#findComment-144079692 Del på andre sider Flere delingsvalg…
monky Skrevet 15. mars 2012 #110 Del Skrevet 15. mars 2012 skulle gjerne sendt en tante til deg jeg! fort som fy også!!! min vil jeg helst ikke ha... men den kommer nå og tårene renner.... skulle gått på jobb nå, men vet ikke om jeg klarer:( lykke til gode Løvemus!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/5/#findComment-144080473 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løvemusene Skrevet 15. mars 2012 #111 Del Skrevet 15. mars 2012 Bare meg123, har tatt meg selv i nakkeskinnet nå!! Det tullet jeg har drivi med de to siste dagene er det slutt på altså, kan ikke gå å grave meg ned og begynne å tenke så destruktive tanker bare pga dette. Så nå har jeg kommet frem til at først og fremst så er det bryllup som gjelder! Fant akkurat ut med sykehusene at vi får ivf/icsi den måneden vi gifter oss, mai/juni syklus... selve bryllupsdagen havner midt i verste hormonhelvete... wow. Vet ikke hva jeg tenker og føler om det riktig enna....?!? Jeg er bare Så UTROLIG glad for at vi så vidt kom med på lista før sommerferien deres! Nå kan vi kanskje reise på bryllupsreise når egget er satt inn. Tusen takk for støtten din snuppa, betyr så mye for meg, og jeg hadde aldri klart dette her alene! Takk og takk! Hvordan går det med deg om dagen da? Gratulerer med ny fresh look! Hørtes utrolig deilig ut! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/5/#findComment-144081295 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løvemusene Skrevet 15. mars 2012 #112 Del Skrevet 15. mars 2012 skulle gjerne sendt en tante til deg jeg! fort som fy også!!! min vil jeg helst ikke ha... men den kommer nå og tårene renner.... skulle gått på jobb nå, men vet ikke om jeg klarer:( lykke til gode Løvemus!!!! Kjære monky, jeg har ingen ord for trist jeg ble på dine vegne! Bli hjemme fra jobben om du kan, du trenger tid til å bearbeide dette nå!! Jeg dro tidlig fra jobb og kjørte rundt i bilen i 3 timer og hylgråt på tirsdag, for å bearbeide mine ting som langt i fra er som dine, du må har det helt jævli nå Sender deg en stor klem! Gå å shop eller gjør andre ting som kan gi hodet ditt pause (jeg klarte ikke shoppe en gang...wtf), kjøp deg milkshake (det gjorde jeg) og prøv å tilbring mye tid med din kjære nå. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/5/#findComment-144081299 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bare meg123 Skrevet 15. mars 2012 #113 Del Skrevet 15. mars 2012 Bare meg123, har tatt meg selv i nakkeskinnet nå!! Det tullet jeg har drivi med de to siste dagene er det slutt på altså, kan ikke gå å grave meg ned og begynne å tenke så destruktive tanker bare pga dette. Så nå har jeg kommet frem til at først og fremst så er det bryllup som gjelder! Fant akkurat ut med sykehusene at vi får ivf/icsi den måneden vi gifter oss, mai/juni syklus... selve bryllupsdagen havner midt i verste hormonhelvete... wow. Vet ikke hva jeg tenker og føler om det riktig enna....?!? Jeg er bare Så UTROLIG glad for at vi så vidt kom med på lista før sommerferien deres! Nå kan vi kanskje reise på bryllupsreise når egget er satt inn. Tusen takk for støtten din snuppa, betyr så mye for meg, og jeg hadde aldri klart dette her alene! Takk og takk! Hvordan går det med deg om dagen da? Gratulerer med ny fresh look! Hørtes utrolig deilig ut! Er da ikke tull og føle seg litt nedfor!?! Hender det bare ER sånn skjønner du kjære deg Du har pratet med sykehuset idag ja.jammen det er bra.Da regner jegemd at tanta kom til deg?? Håper det ihvertfall,slik at du rekker ny runde føøør påsken Uff da,midt i hormontiden ja...isj.DET var ikke akkurat veeeldig bra da,men hvem vet...kanskje formen og humøret ditt er kjempefint! :) Joda,du ER i fin form! Ja tenk på det du.Bryllupsreise med spire i magen.DA kan du slappe av og kose deg vettu Du vet du hva,det skulle bare mangle! Vi må hjelpe og støtte hverandre.Og kan jeg være til hjelp,er det bare fint og høre Setter pris på det. Vær så god Jo takk,meg går det bra med.Kjøpte Pergotime idag Så har jeg den i hus,sånn i tilfelle Ellers var det nydelig med littopp freshing igår Trenger det altså Godt å fikse seg litt Viktig å unne seg litt i mellomtiden.Imorgen har jeg bestemt,at ejg skal ta ett glass vin også Har ikke gjort det siden november i fjor!!! Ikke bare pga prosjektet altså........ Har vært syk,så har ikke turt,rett og slett! Men nå er jeg frisk som en fisk,og jeg vil ha ett glass vin! Så det så! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/5/#findComment-144082747 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bare meg123 Skrevet 15. mars 2012 #114 Del Skrevet 15. mars 2012 skulle gjerne sendt en tante til deg jeg! fort som fy også!!! min vil jeg helst ikke ha... men den kommer nå og tårene renner.... skulle gått på jobb nå, men vet ikke om jeg klarer:( lykke til gode Løvemus!!!! Nei, og nei!!! Uff,er så innmari dårlig gjort!! Uff,håper du kommer deg gjennom dette.Utrolig hvor mye vi må gjennom da!!! ønsker deg lykke til videre,og håper du kommer deg fort igjen. Trøsteklem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/5/#findComment-144082748 Del på andre sider Flere delingsvalg…
monky Skrevet 15. mars 2012 #115 Del Skrevet 15. mars 2012 tusen takk trist dag idag men skal gå på igjen... må bare VENTE litt igjen vettu;) skulle tro man lærte seg til å bli god på å vente men nei, ikke jeg ihvertfall;) jaja har hatt litt vin i glasset jeg også det var GODT:) man får sette pris på det gode:) klem tilbake og all lykke til deg også Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/5/#findComment-144082913 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løvemusene Skrevet 16. mars 2012 #116 Del Skrevet 16. mars 2012 Bare meg123, har tatt meg selv i nakkeskinnet nå!! Det tullet jeg har drivi med de to siste dagene er det slutt på altså, kan ikke gå å grave meg ned og begynne å tenke så destruktive tanker bare pga dette. Så nå har jeg kommet frem til at først og fremst så er det bryllup som gjelder! Fant akkurat ut med sykehusene at vi får ivf/icsi den måneden vi gifter oss, mai/juni syklus... selve bryllupsdagen havner midt i verste hormonhelvete... wow. Vet ikke hva jeg tenker og føler om det riktig enna....?!? Jeg er bare Så UTROLIG glad for at vi så vidt kom med på lista før sommerferien deres! Nå kan vi kanskje reise på bryllupsreise når egget er satt inn. Tusen takk for støtten din snuppa, betyr så mye for meg, og jeg hadde aldri klart dette her alene! Takk og takk! Hvordan går det med deg om dagen da? Gratulerer med ny fresh look! Hørtes utrolig deilig ut! Er da ikke tull og føle seg litt nedfor!?! Hender det bare ER sånn skjønner du kjære deg Du har pratet med sykehuset idag ja.jammen det er bra.Da regner jegemd at tanta kom til deg?? Håper det ihvertfall,slik at du rekker ny runde føøør påsken Uff da,midt i hormontiden ja...isj.DET var ikke akkurat veeeldig bra da,men hvem vet...kanskje formen og humøret ditt er kjempefint! :) Joda,du ER i fin form! Ja tenk på det du.Bryllupsreise med spire i magen.DA kan du slappe av og kose deg vettu Du vet du hva,det skulle bare mangle! Vi må hjelpe og støtte hverandre.Og kan jeg være til hjelp,er det bare fint og høre Setter pris på det. Vær så god Jo takk,meg går det bra med.Kjøpte Pergotime idag Så har jeg den i hus,sånn i tilfelle Ellers var det nydelig med littopp freshing igår Trenger det altså Godt å fikse seg litt Viktig å unne seg litt i mellomtiden.Imorgen har jeg bestemt,at ejg skal ta ett glass vin også Har ikke gjort det siden november i fjor!!! Ikke bare pga prosjektet altså........ Har vært syk,så har ikke turt,rett og slett! Men nå er jeg frisk som en fisk,og jeg vil ha ett glass vin! Så det så! Hey babe. Tanta har kommet ja, og fint er det Nå ser jeg veldig frem til neste runde. Det er jo etter NESTE mens vi begynner allerede. 7 uker til jeg begynner med spray nå.. Ja så rekker vi akkurat en runde med inseminasjon i naturlig syklus før påsken. Så får vi nok inseminasjon i syklusen i april også selvom jeg begynner på spray 1 uke før ikm tilhørende den syklusen. Men det måtte visst også bli i naturlig syklus så vi ikke fikk noe tull med medisinene. Håper jeg ikke får bruk for resten av menopuren min. Da har du kjøpt inn pergotime ja! Snart i gang?? Leste på en annen tråd et sted i går at du dere hadde fått noen gledelige nyheter ang mannen din stemmer det? Det er jo fantastisk! Hmm. Noen glass vin i helgen som kommer... høres godt ut da! Nå er det straks helg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/5/#findComment-144083180 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bare meg123 Skrevet 16. mars 2012 #117 Del Skrevet 16. mars 2012 tusen takk trist dag idag men skal gå på igjen... må bare VENTE litt igjen vettu;) skulle tro man lærte seg til å bli god på å vente men nei, ikke jeg ihvertfall;) jaja har hatt litt vin i glasset jeg også det var GODT:) man får sette pris på det gode:) klem tilbake og all lykke til deg også Ja man finner krefter...innerst inne Ja...det var denna hersens VENTINGA da!!! Viktig å sette pris på livet,og leve litt i mellom slaga også. Takk for det )) Ha en fortsatt fin kveld . Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/5/#findComment-144085783 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bare meg123 Skrevet 16. mars 2012 #118 Del Skrevet 16. mars 2012 Det var godt å høre Da rekker du en runde til ja.Her er det bare å stå på!!! Ja får håpe du slipper å bruke resten )) Håper spira sitter denne runden jeg da Må da få den til å sitte snart! Hmm...snart igang,og snart igang...håper bare tanta kommer når hun skal da...Hvis ikke,blir det 6 uker,fra nå,til vi er igang! Prøver å innstille hodet mitt på at vi ikke får noe forøk nå i påsken da. Like greit å bare omstille huet først som sist :-/ Nope,var ikke meg det...Det ER en "Bare meg",til her inne,har jeg sett Bare at jeg har 123 bak... Har ikke skrevet om mannen min her inne,så det er sikkert hun "andre" Ja,skulle tatt vinen idag,men fikk impulsbesøk,så da sroppet jeg det Får se da,kanskje imorgen Ha en fortsatt fin kveld. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/5/#findComment-144085791 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løvemusene Skrevet 18. mars 2012 #119 Del Skrevet 18. mars 2012 Det var godt å høre Da rekker du en runde til ja.Her er det bare å stå på!!! Ja får håpe du slipper å bruke resten )) Håper spira sitter denne runden jeg da Må da få den til å sitte snart! Hmm...snart igang,og snart igang...håper bare tanta kommer når hun skal da...Hvis ikke,blir det 6 uker,fra nå,til vi er igang! Prøver å innstille hodet mitt på at vi ikke får noe forøk nå i påsken da. Like greit å bare omstille huet først som sist :-/ Nope,var ikke meg det...Det ER en "Bare meg",til her inne,har jeg sett Bare at jeg har 123 bak... Har ikke skrevet om mannen min her inne,så det er sikkert hun "andre" Ja,skulle tatt vinen idag,men fikk impulsbesøk,så da sroppet jeg det Får se da,kanskje imorgen Ha en fortsatt fin kveld. Hei hvordan går det med deg? Håper tanta di er presis uken før påsken, hadde vært utrolig greit å komme i gang da. Jeg skal ha naturlig syklus nå men fikk vite at jeg må ta el sprøyte likevel, så det var litt betryggende, slipper jeg å teste meg i hjel etter EL skal på UL mandag 26 for å se om de er store nok, så får inseminasjon før påsken med stor sikkerhet. Så jeg skal ruge påskeegg i påsken, hehe... Aha tenkte meg det ja, jeg leste så fort så rakk aldri å skjekke det igjen. Hatt en fin helg? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/5/#findComment-144089992 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bare meg123 Skrevet 19. mars 2012 #120 Del Skrevet 19. mars 2012 Hei Jo takk,alt er bare bra Jeg fikk eggløsning igår,så håper de godtar,om jeg ringer på fredagen om to uker,og sier at jeg får mensen på søndag. :-/ Ikke sikkert...for man skal vel ringe NåR mensen har kommet!Men,det får briste,eller bære... Jeg orker ikke bekymre meg mere.Blir jo så sliten av det! Du skal ta eggløsningssprøyte alikevel ja.DET er kjekt.Slipper man teste seg grønn hehe Ah,tenk om det er gullegget du kommer til å ruge på a.DET hadde vært koselig det. Hehe,regna med det Joda,helgen har vært fin.Begynte med vårrengjøringen jeg Vasket tak og vegger på to rom allerede Deilig altså Og satte ut hagemøblene Idag holdt dem på å blåse avgårde,men,men Nydelig ute om dagen altså! Der da,hatt det fint?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/5/#findComment-144092271 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løvemusene Skrevet 22. mars 2012 #121 Del Skrevet 22. mars 2012 Hei Jo takk,alt er bare bra Jeg fikk eggløsning igår,så håper de godtar,om jeg ringer på fredagen om to uker,og sier at jeg får mensen på søndag. :-/ Ikke sikkert...for man skal vel ringe NåR mensen har kommet!Men,det får briste,eller bære... Jeg orker ikke bekymre meg mere.Blir jo så sliten av det! Du skal ta eggløsningssprøyte alikevel ja.DET er kjekt.Slipper man teste seg grønn hehe Ah,tenk om det er gullegget du kommer til å ruge på a.DET hadde vært koselig det. Hehe,regna med det Joda,helgen har vært fin.Begynte med vårrengjøringen jeg Vasket tak og vegger på to rom allerede Deilig altså Og satte ut hagemøblene Idag holdt dem på å blåse avgårde,men,men Nydelig ute om dagen altså! Der da,hatt det fint?? Hei snuppa!! å håper virkelig de kan godta mensen din på forhånd altså, det regner jeg med at de gjør med tanke på påsken! Fant ut at sekretærene jobber i sommerferien, så mulig de sekretærene jobber i påsken også, kan hende de sier at da kan du ringe inn mens mandag i påskeuken. Ja, hadde vært fantastisk å klare det på de en av de to syklusene før ivf altså Ellers går det greit, dagene flyr. Hva med deg? Gleder du deg til å komme i gang i påsken? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/5/#findComment-144099663 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bare meg123 Skrevet 25. mars 2012 #122 Del Skrevet 25. mars 2012 Hei Lenge siden jeg har orket å være inne her nå... jeg har tatt meg en real BLOGGEPAUSE,og barnimagen pause! Noe jeg trenger,for å prøve å fokusere på noe helt annet! Blir jo helt sprø av å gå å tenke på dette hele tiden! Og den eneste måten var rett og slett,og holde seg borte litt.Har trodd hele tiden at det å snakke ut om det,hjelper,men jeg trenger virkelig å holde meg unna,for å fokusere på noe annet kjenner jeg...nå har jeg holdt meg helt unna,og da klarer jeg å tenke på noe annet i hverdagen,og DET er deilig det! Klart,er viktig å få det ut også,men jeg tror også at det er viktig å holde fokuset litt vekk også Sekretærene jobber i påsken ja...oki.Jeg ringer uansett på fredag,og hører Så få vi se Oj, "på fredag"! Det er jo den uken som kommer nå jo!!! "Nei,ro deg ned nå....fokuser!!! " Skjønner det.Hvordan går det med deg??? Håper alt er bare bra! Jeg har det kjempebra,sånn ellers.Trengte rett og slett bare en time out! Og jeg skal nok holde den time out`en litt.tenkte jeg bare skulle innom her og svare deg Jeg leser side opp og side ned om babyer,så det er ikke rart en blir noe gal Så nå er det slutt på det!Jeg orker rett og slett ikke det! Håper påskeharen er innom deg,og at du har det fint. Lykke til videre.Du er vel ruger du nå Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/5/#findComment-144106687 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løvemusene Skrevet 26. mars 2012 #123 Del Skrevet 26. mars 2012 Hey you Nå trodde jeg du hadde venta på svar fra meg, har vært utenlands i 4 dager. Hehe men da er det jo bra da Hørtes VELDIG digg ut med en time out!!! Hadde timeout i 5 måneder her i høst/vinter, og det gjorde så godt. Men vi sluttet jo og prøve også da i timeouten, det gikk for langt ikke sant. Og gud hvor godt det var for forholdet med en pause. Hmm, vi bare sluttet å krangle, deppe osv. Prøving tærer på alt............ hmf. Men snuppa, det blir ikke flere AIH på meg da Har reagert.....på hormonene. Skal til sykehuset i dag, og høre om de vil gi oss noe mer nå. Jeg driter i to AIH'ene egentlig, jeg bare håper IVF'n ikke ryker nå. Dumme dumme meg, jeg har ikke EN allergi jeg, også tålte jeg ikke dette..... Har store vansker med å puste, og det er vel bare 5% sjans at dette ikke kommer av hormonene............... holder ved håpet. Håper du har det bra, og du, du kan bruke såååååå laaaaaang tid du bare orker på å svare, jeg er så glad for at du svarer jeg, gleder meg til du er i gang igjen neste uke. Klem fra deppeguri Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/5/#findComment-144108598 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metti er håpefull Skrevet 26. mars 2012 #124 Del Skrevet 26. mars 2012 Hvilke tabeletter er det du tar ? Håper virkelig at det ordner seg for deg !! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/5/#findComment-144108713 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bare meg123 Skrevet 26. mars 2012 #125 Del Skrevet 26. mars 2012 Hei du Du har vært utenlands ja. Deilig da,og dra på tur Hvor var dere? Hehe,nei jeg ventet ikke....trodde kanskje du ventet på svar fra meg Hehe. Jeg skal ha timeout en stund til,kjenner jeg Ja,det funker det,på alt! Jeg prøver å være selvdisiplinert nok til å ikke lese side opp og side ned,med bebis stoff Er bare innom her,og fjesboka,og så ut igjen! Og jeg leser ikke på NOE annet her inne,enn denne siden Mååå bare! For ellers tror jeg,jeg blir gaaaaaal! Dere hadde timeout såpass lenge ja.Jammen,må man,så må man! HVA?????????????????????????????????????? Blir det ikke fler???Hva har skjedd???Nei,og nei!!!! :( Uff,DETTE var vondt å lese!!!! Men kan det være sånn at du KUN reagerer på den medisinen du har brukt,og kan tåle en annen?*håperdet* Herregud,så uheldig du er!Uff,får håpe de finner en annen løsning for dere.Det Mååå jo gå mot IVF fordet! Krysser fingrene for dere! Jo takk,jeg har det bra! Må bare legge noen tanker nedi skuffen om dagen,ellers alt bare toppers! Ntååå,tusen takk for det. Jeg skal huske på det! Snilt av deg...du vet åssen dette er... :-/ Slitsomt for kropp og sinn... :-S Takk for det.Håper vi er igang til uken jeg og SNill du Gir deg en goood klem jeg,for jeg tror du trenger det akkurat nå! håper de finner en annen løsning for dere. *HåPER* klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911510-v%C3%A5r-f%C3%B8rste-inseminasjon-og-ingen-har-fortalt-meg-hvordan-jeg-setter-spr%C3%B8yter-p/page/5/#findComment-144110012 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå