<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 20. februar 2012 #1 Skrevet 20. februar 2012 Lillegutt er nå 10mnd. Har prøvd å få han til å spise brød en liten stund nå.. Men han brekker seg så lett.. Og ender noen ganger meg at han kaster opp! Storesøster lærte seg det så fort.. Så med hun var ikke dette noe problem. Men føler han har problemer med å få svelget brødet! Noen som har vært borti det samme?
Regina Phalange Skrevet 20. februar 2012 #2 Skrevet 20. februar 2012 Var sånn her i begynnelsen også, men fortsatte å prøve og tok ikke lange tiden før han lærte seg hvordan han skulle håndtere det :-) Prøvde ikke hver dag, kanskje et par ganger i uka.
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2012 Tusen takk for svar! Får bare fortsette å gi han noen få små brødbiter innimellom da:)
detverkeribakhodet Skrevet 21. februar 2012 #4 Skrevet 21. februar 2012 min jente slet med det samme på den alderen..., så jeg sluttet helt med det... ventet noen mnd, og når jeg prøvde igjen når hun var 12-13 mnd gikk det rett ned... ikke stress med det.... det "ordner" seg tilslutt..
jaaada Skrevet 21. februar 2012 #5 Skrevet 21. februar 2012 hadde samme problem her og det bedret seg når vi gav henne større stykker, altså en halv skive eller så som hun selv holdt og tygget på. virket som om hun fikk mer kontroll på en måte. ikke gi opp, plutselig så skjønner de det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå