Anonym bruker Skrevet 20. februar 2012 #1 Del Skrevet 20. februar 2012 Kom tilfeldigvis innom en spå/horoskopside. Ser personer legger ut spørsmål om hvilket kjønn de får, når de evt blir gravide. Også personer som er engstelige i graviditeten og ønsker om noen kan spå hvordan det går. Alt fra småting til mer allvorlige. En slik side er i og for seg greit, om det kun var noen "profesjonelle" spådamer som var der. Her inne kan imidlertid hvem som helst svare. Mange er i en svært sårbar fase livet. Kanskje plages de med angst og svangerskapsdepresjoner, der de trenger hjelp, og ikke at en hvilken som helst "Kari Normann" skal spå hvordan det vil gå! Jeg syns at en slik side her inne er helt uhørt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 20. februar 2012 #2 Del Skrevet 20. februar 2012 Heisann. Takk for tilbakemeldingen. Spå/horoskop-siden er et forum vi har hatt her inne i flere år, og det er en svært populær siden. Det har aldri vært noen profesjonelle som har spådd her, eller i alle fall ingen profesjonelle vi har satt som eksperter. Siden vil nok fortsette å være der, men jeg kan legge inn et par setninger om dette øverst, slik at ingen tror dette forumet er noe annet enn hva det faktisk er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante_Esel Skrevet 20. februar 2012 #3 Del Skrevet 20. februar 2012 det er heller ingen av oss faste som spaar der inne, som spaar hvordan et svangerskap vil gaa... vi spaar ikke i død og helse (ihvertfall ikke vi faste, som skriver under med nick!) Synes det er koselig med spaaside jeg Gir liksom litt haap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå