Anonym bruker Skrevet 20. februar 2012 #1 Skrevet 20. februar 2012 Noen som har erfaring med crinone? Er i uke 10. Oppdaget i går at noen av restene som kommer ut er litt brune og litt rosa + litt brunt slim. Ikke mye, men nok til at jeg er nervevrak etter å ha mistet 5 ganger. :-( Andre med erfaringer?
Poteta Skrevet 20. februar 2012 #2 Skrevet 20. februar 2012 Jeg har også brukt crinone ut uke 10. Var stort sett hvitt det som kom ut hos meg, men hendte et par ganger at det var litt brunt. Ikke noe galt som sjedde her hvertfall. Et griseri er det uansett å holde på med crinone.... Hvor lenge skal du ta det?
SuperSizeMe Skrevet 20. februar 2012 #3 Skrevet 20. februar 2012 Har stort sett vært hvitt her også, og nå er det litt blandet. Men ikke noe blod utenom. Griseri er det i allefall! Skal gå til jeg er tom på denne pakken, da er jeg vel akkurat 11 fullgåtte. Gynekologen mente jeg egentlig ikke trengte etter 9 uker, men gav meg to uker til for "sikkerhets skyld". Sikkert mest for å roe meg ned vil jeg tro. Jeg vil heller ha litt for mye enn litt for lite, uten at noen egentlig vet om det er noe bedre... Skulle ønske noen bare sa at "dette går bra!" HI
carma78 Skrevet 21. februar 2012 #4 Skrevet 21. februar 2012 Jeg gikk på Crinone ut uke 12:) Noenganger var det som kom ut litt rosabrunt, ellers hvitt. Det er ingenting å bekymre seg over sa gynekologen til meg. En bivirkning av Crinone er også at man kan være litt lettblødende. Hun sa at jeg ikke skulle bekymre meg så fremt det ble store blødninger med friskt blod.
SuperSizeMe Skrevet 21. februar 2012 #5 Skrevet 21. februar 2012 Takk for svar! Skal prøve senke skuldrene og satser på at det ikke utvikler seg. Der var liv for en uke siden, og legen sa jeg bare kunne komme ned på kontoret så kan de sjekke med ultralyd. Men kan jo ikke vanke der nede hele tiden, det er vel neppe bra det heller. Prøver å ha is i magen. Ikke særlig glad i 1. trimester!
☆☆☆ Skrevet 21. februar 2012 #6 Skrevet 21. februar 2012 Gikk på crinone i 2 uker (fram til positiv test). Oftere enn ikke var den noe brunlig i restene som kom ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå