Gå til innhold

Nytt treff i Asker

Anbefalte innlegg

Hei jenter:-). Takk for sist. 10 jenter med kule mager møtte opp! Det er ikke dårlig altså. Synes det er så hyggelig å se at det er så mange som vil være litt sosiale fremover.

Jeg har lagt inn nytt treff torsdag 1 mars klokka 2000 på Glorioso (igjen). Håper alle kan komme. Hvis dere ønsker variasjon på treffsted så kom gjerne med forslag. Etterhvert som vi blir mer hjemme på dagtid så kan vi ta en lunchmeny på Intermezzo også. Er egentlig ganske trøtt klokka åtte om kvelden, så jeg ser frem til flere treff på dagtid:-).

Hvis det er noen som er hjemme på dagtid på torsdager og/eller fredager så send meg gjerne en mail. Jeg er også hjemme, og klar for formiddagstreff:-).

Da håper jeg vi ses neste torsdag! Ha en feiende flott uke alle sammen!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911395-nytt-treff-i-asker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legger inn en liten "notis" her. Jeg rydder loftet, og har masse fine jenteklær og sko som jeg selger til en rimelig penge. Det er alt du trenger i alle str. Basisklær, penklær, casual, regntøy, vinterdress(er), sko til både sommer og vinter, ytterjakker m.m. Også noe sengetøy. Jeg samler opp i poser etter str, og for de som vil komme å se på det så kan vi avtale en dag som dere kan komme hjem til meg. Jeg har selvsagt kaffe/te/kaker og tannkrem ;-). Bare send meg en mail.

Legger inn en liten "notis" her. Jeg rydder loftet, og har masse fine jenteklær og sko som jeg selger til en rimelig penge. Det er alt du trenger i alle str. Basisklær, penklær, casual, regntøy, vinterdress(er), sko til både sommer og vinter, ytterjakker m.m. Også noe sengetøy. Jeg samler opp i poser etter str, og for de som vil komme å se på det så kan vi avtale en dag som dere kan komme hjem til meg. Jeg har selvsagt kaffe/te/kaker og tannkrem ;-). Bare send meg en mail.

Jeg tar gjerne en kikk! Jeg har nok en dek gutteklær liggende jeg også, dersom noen er interessert i det :)

Og jeg kommer gjerne på treff igjen! Hyggelig at så mange kom sist :)

Hei! Takk for sist! Veldig koselig. Jeg kan dessverre ikke 1.mars, mannen jobber skift. Jeg satser på å få med meg de treffene som faller på frikveldene hans. :) Vi sees gjerne neste gang! Foreslår at vi tar et treff på Mats & Martin i Vollen en gang. Der er det veldig koselig, syns jeg, og det er kort vei for de fleste.

Annonse

Hei alle jenter:-). Hvor mange er det som kommer på torsdag 1 mars? Selv kommer jeg litt senere. Får ikke dratt hjemmefra før 2000. Håper mange har lyst til å komme.

Jeg ser at det har kommet inn forslag om Mats&Martin her. Der er det kjempekoselig, supergod mat og hyggelig atmosfære. Da prøver vi det neste gang (om ca 14 dager).

Men jeg håper mange kan komme på torsdag, så får dere ha en fin dag og en fin uke så lenge. Noen som vil komme på besøk til meg for å se på jenteklær så er det bare å rope ut! Jeg er stort sett hjemme på kveldene, samt på dagen på torsdag og fredag.

Jeg kommer om ryggen og bekkenet ikke krangler altfor mye. Er ikke menneske om dagen på grunn av mye smerter, og kjenner første timen hos fysioterapeuten i dag ikke gjorde ting bedre. Men vet at ting ikke er gjort i en håndvending . Gruer meg til natten :/

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...