Anonym bruker Skrevet 20. februar 2012 #1 Skrevet 20. februar 2012 Må bare dele. I dag leika gutten min for seg selv i ca 30 min Han har stort sett hengt rundt beinet mitt eller så må jeg ha sitti og sett på han leke. Men nå krabba han inn på rommet sitt helt ut av det blå Jeg turte rektig nok ikke røre på en muskel der jeg satt ved køkkenbordet Håper det fortsetter sånn. Han er foresten 10 mnd
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 20. februar 2012 #2 Skrevet 20. februar 2012 Hehe, kjenner igjen den snuppa er 10 mnd, og hun lærte seg å åle for en mnd siden. Før det måtte jeg sitte med henne hele tiden, men nå utforsker hun alt på egen hånd. En gang vi satt på gulvet og lekte, ålte hun seg helt inn på sitt eget rom og fortsatte lekingen der. Ble faktisk litt fornærmet der jeg satt, hehe.. Men det er veldig kjekt at hun koser seg sånn Hvis hun er lei og vil ha litt kos åler hun seg bort til meg, kiler meg på tåen, og sier irriter "mama" om jeg ikke tar henne opp på sekundet! Da holder det med kos i 5 min, også er hun klar for å leke igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå