Gå til innhold

Hjelp! Gravid igjen litt kjappere enn jeg hadde tenkt... Noen m erfaring m veldig tette barn?

Anbefalte innlegg

Har en på 7mnd og oppdaget akkurat at jeg var gravid... Ammer mye enda og har ikke fått menstruasjon, samlivet begrenser seg til i snitt 1 gang per mnd, forrige gang tok det 6mnd m intens prøving før vi fikk det til.. Har jo vist at det var teoretisk mulig, men tenkte sannsynligheten var så liten at jeg ikke orket begynne m prevensjon. Ja, ja, hadde jo tenkt på flere barn da!

Lurer på hvordan det blir m amming og graviditetssymptomer etterhvert? Blir de verre når man ammer? Og er det vanlig å miste melken? Hmm.. mange spm som dukker opp, er det noen som har erfaring?

Fortsetter under...

ja !!! har ei på 8 og en på 5 og ei på 3 så har prøvd begge deler .. de 2 tette har veldig masse glede av hverandre, er sikkert fordeler og bakdeler med det meste mine 2 er tettere enn dine mistet melken da lille gutt var 4 mnd.. 14 dgr 3 uker etter jeg var gravid igjen hadde bekkenløsning på slutten m nr 2 dette kom tilbake dag 1 med nr 3 ... føler litt på nå at tiden med små barn gikk veldig fort for de var så tette ... men utrolig glad i alle sammen og ville ikke gjort noe annerledes

ble knappe 13 måneder mellom våre to første. Var litt slitsomt til å begynne med, men i dag har de all verdens glede av hverandre! Ikke noe å være lei seg for!!! MEN, jeg mistet etterhvert melken, da datteren ikke ville har mer pupp... melken endrer seg visstnok i smak når man blir gravid, og de er ikke alle barn som godtar dette. Lykke til!!!!

18 mnd blir det her :) min lille på 10 mnd har fått mindre og mindre interesse for amming :( er litt synd,for jeg synes det er så kos å ha den nærheten. Det skjedde så fort jeg ble gravid.. Er 4+2 i dag.

Annonse

Her blir det 10-11mnd mellom minste og tvillingene. Er litt under 3år mellom de og storesøster,og 21mnd mellom storesøster og storebror <3

Her får vi mer enn nok tid sammen til tross for mange og tette barn,men så har min kjære litt annerledes arbeidstider enn 08 - 16 jobb.

Og så sover jo alle 4 barna fra 19.00 - 05.30/09.00. Eldste sover kortest..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...