Jente+Oktoberbarn Skrevet 20. februar 2012 #1 Skrevet 20. februar 2012 For det første, jippi jeg er gravid igjen!! Jeg er 5+1 og er så dårlig i magen. Flere? Er det vanlig? Jeg husker ikke om det var slik forrige svangerskap. Det kommer raskt etter jeg har spist.
Endelig mamma:):) Skrevet 20. februar 2012 #2 Skrevet 20. februar 2012 For det første, jippi jeg er gravid igjen!! Jeg er 5+1 og er så dårlig i magen. Flere? Er det vanlig? Jeg husker ikke om det var slik forrige svangerskap. Det kommer raskt etter jeg har spist. Jeg er 4+5 og har det akkurat på samme måten:) Bruker og ha det slik når jeg har mensen også. Krysser fingrene for at det er helt normalt:)
kaklemor Skrevet 20. februar 2012 #3 Skrevet 20. februar 2012 jaaa! Er helt ufattelig! Nesten så jeg gjør på meg omtrent hvis jeg ikke løper til do! Hehe! Var visstnok slik i begynnelsen m førstemann også!
Jente+Oktoberbarn Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2012 Hihi, ja det er slik det er Godt å høre at jeg ikke er den eneste
prins2010+lilleprins2012 Skrevet 20. februar 2012 #5 Skrevet 20. februar 2012 meg å! tror jeg har fått svangerskapskvalme både foran og bak:P veit til tider ikke om jeg skal sette meg, eller hende over skåla :/ jeg var veldig dårlig med første mann også, så det kom vel ikke som en kjempe overaskelse att jeg skulle spy litt. men husker ikke om jeg fløy på do også.. er foresten 5+4
bringebærsnipp Skrevet 20. februar 2012 #6 Skrevet 20. februar 2012 Er 10 uker nå og fortsatt løs i magen.. Det positive er at jeg ikke har gått noe opp i vekt.. I begynnelsen da jeg var kvalm i tillegg ble jeg så dårlig av "løs mage-lukta" at jeg spydde etterpå...he he.. sjarmerende!
Jente+Oktoberbarn Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 20. februar 2012 Huff, såpass ja Jeg er ikke så kvalm enda, var veldig kvalm forrige gang. Kan jo håpe at den dårlige magen er bedre før kvalmen setter i gang
Mrs.Steel Skrevet 25. februar 2012 #8 Skrevet 25. februar 2012 Jeg teste positivt i dag faktisk! Jippi!! Trodde ikke dårlig mage var et tegn på at jeg var gravid, men nå skjønner jeg jo at det har vært det. Når jeg tenker tilbake, startet det faktisk et par dager etter pos. el-test. Nå er jeg 5+1 og det ser ikke ut til å gi seg med det første heller... Men men. Heller det en kvalme (enn så lenge....)
Knøtten2012og2015 Skrevet 26. februar 2012 #9 Skrevet 26. februar 2012 Jeg er også dårlig i magen, og håper det snart går over :-)
Høytoppåfjellet Skrevet 26. februar 2012 #10 Skrevet 26. februar 2012 Godt det ikke bare er meg Testet positivt i dag og har hatt 4-5 dager nå med løs mage. Utenom det har jeg ingen symptomer i grunn, eller jeg har ligget mye våken de siste nettene. Bare våkner opp og er lys våken midt på natta. Noen andre??
90210 Skrevet 26. februar 2012 #11 Skrevet 26. februar 2012 Er 12 uker og har litt av hvert.. Det varierer veldig mellom hard og løs mage... For 2-3 uker siden slet jeg fryktelig med forstoppelse.. gikk 11 dager uten å få gå på "do" hehe .. Men med et flytende avføringsmiddel som ikke var farlig for gravide så kom det Og etter det så varierer det ca annenhver dag med hard og løs mage.. litt magevondt til tider også.. men dette er dessverre plager vi må leve med til de forsvinner av seg selv.. tar på å lage et helt nytt menneske!
lovelyme Skrevet 28. februar 2012 #12 Skrevet 28. februar 2012 Uff jeg også har endel vondt i magen, ofte litt rusking i magen.. Akkurat som man trenger flere ting å bekymre seg for.. Hehe..
Mamma-til-nr-4-i-april17 Skrevet 28. februar 2012 #13 Skrevet 28. februar 2012 Godt det ikke bare er meg Testet positivt i dag og har hatt 4-5 dager nå med løs mage. Utenom det har jeg ingen symptomer i grunn, eller jeg har ligget mye våken de siste nettene. Bare våkner opp og er lys våken midt på natta. Noen andre?? jeg er også dårlig i magen. kjenner igjen det med lys våken ja, våkna kl 4 idag,og da fikk ikke jeg sove mer. ble sittende og se på en film til guttungen våkna er fortsatt ikke trøtt nå heller
vinter2012 Skrevet 28. februar 2012 #14 Skrevet 28. februar 2012 har grusomme hetetokter.... sengetøyet er nesten gjennomvått når jeg våkner...og kvalmen har virkelig nådd nye høyder her!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå