kaklemor Skrevet 20. februar 2012 #1 Skrevet 20. februar 2012 Jeg er jo helt vilt oppblåst og ser jo ut til å være over 12 uker på vei.. Flere som har sagt det også! (jeg fikk en sønn for snart ni mnd siden) Tror nok det har med at det ikke er så lenge siden jeg fikk førstemann! Gøy m mage da, selvom det ikke er noe annet enn luft;)
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 20. februar 2012 #2 Skrevet 20. februar 2012 Jeg ser ut til at jeg er 5 mnd på vei om kvelden.... Var akkurat sånn forrige gang og. Og er bare 5 uker.... Om morgenen ser jeg helt vanlig ut da, men bare vokser og vokser utover dagen, og er den harde ballen på magen på kveld.... Ingen tvil om at svigermor kommer til å avsløre meg når hun kommer til helgen....
kaklemor Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2012 Jeg ser ut til at jeg er 5 mnd på vei om kvelden.... Var akkurat sånn forrige gang og. Og er bare 5 uker.... Om morgenen ser jeg helt vanlig ut da, men bare vokser og vokser utover dagen, og er den harde ballen på magen på kveld.... Ingen tvil om at svigermor kommer til å avsløre meg når hun kommer til helgen.... Godt jeg ikke er alene! Magen er veldig varierende nå så er doturer støtt og stadig!
Knøtten2012og2015 Skrevet 26. februar 2012 #4 Skrevet 26. februar 2012 En kollega avslørte meg for to uker siden og jeg er nå 8+4
hennipenni Skrevet 26. februar 2012 #5 Skrevet 26. februar 2012 Jeg ser ut til at jeg er 5 mnd på vei om kvelden.... Var akkurat sånn forrige gang og. Og er bare 5 uker.... Om morgenen ser jeg helt vanlig ut da, men bare vokser og vokser utover dagen, og er den harde ballen på magen på kveld.... Jeg har det akkurat likt! synes det er like morsom hver kveld
nurkisimaven Skrevet 26. februar 2012 #6 Skrevet 26. februar 2012 De på jobb har ikke skjønt noe. men heldigvis begynner jeg å gå bommelom:-):-) tømmes! godt med fart på magen!!
kaklemor Skrevet 26. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 26. februar 2012 Jeg ser ut til at jeg er 5 mnd på vei om kvelden.... Var akkurat sånn forrige gang og. Og er bare 5 uker.... Om morgenen ser jeg helt vanlig ut da, men bare vokser og vokser utover dagen, og er den harde ballen på magen på kveld.... Jeg har det akkurat likt! synes det er like morsom hver kveld Hehe Jeg går med magen bar og sier til mannen; se da! Se da! SE DAAAA! Tihi morsomt å få ni måneder hvor jeg kan være helt tullerusk om alt mulig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå