Gå til innhold

er nesten så man lurer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er jo helt vilt oppblåst og ser jo ut til å være over 12 uker på vei.. Flere som har sagt det også!

(jeg fikk en sønn for snart ni mnd siden)

Tror nok det har med at det ikke er så lenge siden jeg fikk førstemann!

Gøy m mage da, selvom det ikke er noe annet enn luft;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser ut til at jeg er 5 mnd på vei om kvelden.... Var akkurat sånn forrige gang og. Og er bare 5 uker.... Om morgenen ser jeg helt vanlig ut da, men bare vokser og vokser utover dagen, og er den harde ballen på magen på kveld.... Ingen tvil om at svigermor kommer til å avsløre meg når hun kommer til helgen....

Skrevet

Jeg ser ut til at jeg er 5 mnd på vei om kvelden.... Var akkurat sånn forrige gang og. Og er bare 5 uker.... Om morgenen ser jeg helt vanlig ut da, men bare vokser og vokser utover dagen, og er den harde ballen på magen på kveld.... Ingen tvil om at svigermor kommer til å avsløre meg når hun kommer til helgen....

Godt jeg ikke er alene! ;)

Magen er veldig varierende nå så er doturer støtt og stadig!

Skrevet

En kollega avslørte meg for to uker siden og jeg er nå 8+4

Skrevet

Jeg ser ut til at jeg er 5 mnd på vei om kvelden.... Var akkurat sånn forrige gang og. Og er bare 5 uker.... Om morgenen ser jeg helt vanlig ut da, men bare vokser og vokser utover dagen, og er den harde ballen på magen på kveld....

Jeg har det akkurat likt! :P synes det er like morsom hver kveld :)

Skrevet

De på jobb har ikke skjønt noe. men heldigvis begynner jeg å gå bommelom:-):-) tømmes! godt med fart på magen!!

Skrevet

Jeg ser ut til at jeg er 5 mnd på vei om kvelden.... Var akkurat sånn forrige gang og. Og er bare 5 uker.... Om morgenen ser jeg helt vanlig ut da, men bare vokser og vokser utover dagen, og er den harde ballen på magen på kveld....

Jeg har det akkurat likt! :P synes det er like morsom hver kveld :)

Hehe :) Jeg går med magen bar og sier til mannen; se da! Se da! SE DAAAA! Tihi :P

morsomt å få ni måneder hvor jeg kan være helt tullerusk om alt mulig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...