Gå til innhold

Iste og koffein...

Anbefalte innlegg

Har drukket siste par ukene i gjennomsnitt 3-4 glass med iste om dagen. Dette er ferdigblandet iste på kartong fra Rema. I følge ingredienslisten inneholder den svart te (står ikke prosent, men står helt på slutten av listen der alle andre ingredienser utgjør 99%) Leste et eller annet sted at det er en del koffein i iste, og det gjør meg jo bekymret.. Skal jeg droppe å drikke dette eller er det lite koffein i denne varianten tror dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911333-iste-og-koffein/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei! Har hatt akkurat det samme dilemmaet. Då eg var ca i veke 9 oppdaga eg at iste var fabelaktig for kvalmen. Eg har tatt heilt avstand frå koffein og ikkje drukke verken te, cola eller kaffi. Eg fekk derfor sjokk då eg fann ein oversikt her inne kor det sto at iste var verre enn alt! meir koffein enn kaffi! Samtidig synes eg det høres utruleg usannsynleg ut. Eg ringte rettogslett til tine. Eg hugsar ikkje heilt rpesist , men det var ca mellom 15 og 35 ml(?) på ein liter. hugsar ikkje heilt tala, men det eriallefall veldig lite. Så eg meiner du trygt kan drikka det. Einaste er at det er veldig mykje sukker, så gjerne kun som kosedrikk?? opp til deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...