Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er det noen der ute som vet hvor vi kan gå på babysvømming der begge foreldrene kan være med i bassenget? :) Takker og bukker for alle svar jeg får.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Vi går på selungene, men de vil helst at kun en av foreldrene er med i bassenget fortalte de oss. Er fornøyd, men ekstremt små garderober, når det er mange der er det vanskelig å få gulvplass nok til barna, hehe, men det går;) Dette er på riksen

Skrevet

Vi går på badenymfene sitt kurs og er veldig fornøyd med det:-)

Skrevet

Der vil de gjerne at begge foreldrene (evt en tante eller besteforelder) skal være med! Jeg kom alene første gangen og da følte jeg meg ensom, alle var to stk;)

Skrevet

Vi skal begynne på kurs med Barn I vann om noen uker. Det er på lørdag, så far skal også være med. Er ikke sikker på om begge kan være med i bassenget på en gang.

Skrevet

Badenymfene har ikke noe i mot at dere er to. Men de er ikke spesielt intresert i kundene sine og svarer kun på hendvendelser hvis det er spørsmål om hvordan du skal bruke pengene dine hos dem.

Hvis det er noe annet kan du ikke regne med å få noe respons. Så hvis du er sikker på at ungen din er helt frisk og klarer å holde seg frisk gjennom mesteparten av kurset er det bare å bruke dem.

Instruktøren vi hadde var hyggelig men han har desverre ikke noe bestemmelsesrett. Han virket også som om han kunne sakene sine men vi har bare vært med 1,5 ganger pga sykdom så kan ikke garantere at intrykket er riktig.

Skrevet

Badenymfenes kurs på Bøler Bad. Der kan begge være med. På kursene på dagtid er det nok mest vanlig at bare mammaen er med, men man kan jo komme begge to hvis det passer. På kveldstid var det ihvertfall vanlig med to voksne da jeg gikk der for et par år siden.

Skrevet

Det ble Badenymfene på Ammerud. Sendte mail og spurte om vi kunne være begge foreldrene, og det kunne vi. Så nå er det avgjort og vedtatt! Tusen takk for tips, jenter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...