Gå til innhold

ikke imponerende kvalitet på den mammabuksa....

Anbefalte innlegg

Skrevet

der datt rumpa ut ja! Pluselig var det hull ved begge baklommene på mammabuksa fra h&m! Buksa er ikke spesielt stram, så må si jeg er litt skuffa... 10 + uker igjen... grrr....

Videoannonse
Annonse
Gjest Prinsesse 07.01-12
Skrevet

Det samme skjedde med min h & m bukse. Syntes det var rart jeg og siden den ikke var så stram. Men kjøpte ny i samme str som det ikke skjedde med. men når jeg hører at det er fler det er skjedd med, angrer jeg på at jeg ikke har klaget på den.

Skrevet

har kjøpt mammabukser tidligere som har vært bra, men stoffet i denne virker nesten litt morkent... kanskje jeg skulle prøvd å klage? Men hvor lang tid et

Skrevet

Er det olabukse fra Hm?

Kjøpte en som varte et par mnd (brukte den et par ganger i uka kanskje). Revnet ved lommen bak (ved siden av lommen - bare i stoffet). Gikk og klagde. Fikk ny bukse. Jammen revnet ikke den også bak - etter ca en drøy måneds bruk. Turte ikke klage nå, fordi jeg trodde jeg hadde for diger ræv. (Der kommer hu som har sprengt to bukser liksom). Haha. Størrelse 40 og ikke nevneverdig pølseskinn altså.

Skrevet

etter et kjøp kan en klage?

Skrevet (endret)

har kjøpt mammabukser tidligere som har vært bra, men stoffet i denne virker nesten litt morkent...

Akkurat det jeg opplever også. Tynt stoff som revner superlett.

Endret av Magehus
Skrevet

yepp dongeribukse ja! Har to stk... skal sjekke hvordan det står til med den andre... men den har jeg brukt mindre. Denne er str. 38 og har passa fint... den andre er 40 og fremdeles litt stor... Siden det er flere med samme opplevelse er det vel kanskje ikke bare rompa mi det er noe problem med hehe

Skrevet

Godt å høre det er flere egentlig. Da krysser jeg bort "ræva mi er så stor at jeg har sprengt to bukser i løpet av de siste seks mnd" fra kroppslige-forandringer-i-svangerskapet-lista.

Dette er ikke min, men HM sin feil :-)

Jeg tar turen innom i morgen og viser frem buksa jeg. De bør jo fåtilbakemelding. Og buksene selger de vel fortsatt?! Min ser jo egentlig ikke brukt ut. Med unntak av vinduet bak, selvsagt. Verste som skjer er jo at de ikke kan gjøre noe.

Skrevet

Klart du kan klage!

Har selv et par bukser derifra, brukt ifra uke 10, og nå de siste 4mnd daglig -og de holder seg like bra....

Så de skal da ikke revne så fort.... Finn frem kviteringen eller evt kontoutskriften og klag. ;)

Skrevet

Det samme har skjedd med meg. Har kjøpt tre bukser fra hm i løpet av svangerskapet, alle har revnet på forskjellige plasser. Har klaget hver gang, fått ny,siste gang fikk jeg penger tilbake. Har ikke hatt kvittering noen av gangene. Er forferdelig kvalitet og de vet det! Bare klag!

Skrevet

Jeg har hatt to dongribukser fra h og m, jeg har brukt de to buksene siden uke 18 ca og har nesten ikke brukt andre, ser den ene begynner å bli slitt på lårene, men ingen revning her, har vel vært heldig jeg da....?

Skrevet

Min h&m bukse revnet på innsiden av lårene. Greit at d ikke er all verdens kvalitet på en mammabukse, men den må da være såpass at den holder de få mnd man trenger å bruke den. Jeg hadde ikke kvittering , men fikk tilgodelapp:)

Skrevet

Min arvet jeg fra en venninne som fikk barn for fire måneder siden, brukt flittig av oss begge. Den er like fin.

Skrevet

de har jo flere ulike modeller av mammabukser på h&m, så det kan jo hende at det er en modell som er "svakere" i stoffet enn andre. Har ikke kvitteringa, men skal prøve å ta den med neste gang jeg skal til byen... hadde jo sett for meg at den skulle holde et svangerskap og ikke bare fra uke 15-29...

Skrevet

Samme problemet her, dungeri mammabukse fra h&m.. Revnet rundt lommene bak og midt i sømmen på rumpa! Irriterende:/

Skrevet

Har også en fra HM som revner overalt. Ikke dongeri denne da, er i et svart stoff. har vel sydd på igejn hele det der "magebeltet" rundt tror jeg. DRITT

Skrevet

der datt rumpa ut ja! Pluselig var det hull ved begge baklommene på mammabuksa fra h&m! Buksa er ikke spesielt stram, så må si jeg er litt skuffa... 10 + uker igjen... grrr....

Må innrømme at jeg forventer svært lite av gravidklær - de har normal tidsbegrensning på seg og ser ut som oppvaskkluter alt sammen etter noen mnd. Kjøper gjerne på h&m og sånt - og regner med at kvaliteten er deretter.

Gleder meg stort til å bruke vanlige egne klær igjen - der legger jeg heller pengene i kvalitet :-)

Skrevet

Har også en fra HM som revner overalt. Ikke dongeri denne da, er i et svart stoff. har vel sydd på igejn hele det der "magebeltet" rundt tror jeg. DRITT

hehe den buksa har jeg også, og den har også revna rundt magebeltet.. men der må jeg innrømme at jeg kanskje var litt min feil, dro litt til da jeg skulle hemse buksa på plass... men sømmen mellom magebeltet og resten av buksa var innmari svak...

Skrevet

Jeg hadde vunnet å vaske min bukse 2 ganger, så skulle jeg ta den på, så revna den bak på lommen!! MAKAN til dritt kvalitet, kjøpte en til (ikke samme, men en mørkere og strammere type) den er mega god og like hel ennå, etter maange vask :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...