Anonym bruker Skrevet 19. februar 2012 #1 Skrevet 19. februar 2012 første dag med mens var torsdag forrige uke, eller det var to dager med brun utflod før rødt kom, og siste dag med rødt var torsdag denne uka, men enda kommer det brun utflod... hva skjer? jeg bruker ingen prev, så har ikke noe med det å gjøre. forferdelig irriterende er det allefall
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2012 #2 Skrevet 19. februar 2012 Er sånn jeg også, har vært det helt siden jeg tok keisersnitt for 3 år siden. Har mens og brun utflod i tilsammen minst 9 dager hver eneste måned I følge gynekologen er det antagelig pga arrvevet inne i livmoren etter keisersnittet, hinner og blod "henger igjen" i arrvevet og kommer ut etterhvert. Dritkjedelig!
Musemorbr / Skrevet 19. februar 2012 #3 Skrevet 19. februar 2012 Jeg har det på samme måte og kan ha mensen i rundt to uker, medregnet den mørke perioden til sist. Det ble sånn etter fødsel. Tror mange har det sånn. Jeg har kobberspiral.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2012 #4 Skrevet 19. februar 2012 Jeg har alltid hatt det sånn. Men det har blitt mer merkbart det siste halve året. Tok ks for litt over et år siden, og som jeg leser ove rher kan det vel ha noe med det å gjøre. Hmm, har jeg ikke tenkt over engang. Men men, det er vel bare sånn det er.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2012 #5 Skrevet 19. februar 2012 Har ikke hatt ks da, men har blitt sånn det siste halve året :S jævla kjedelig om jeg må få sagt det sånn :S Men har begynt på bidronninggele nå, for å balansere hormonene mine, så håper det bedrer seg. 9 dagers mens er fader ikke kult altså HI
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 19. februar 2012 #6 Skrevet 19. februar 2012 Jeg har det også sånn, men jeg har hatt det siden jeg fikk mensen når jeg var 13 Det er gammelt blod som bruker driiitlang tid på å komme ut. Jeg har også mensen i 8-9 dager til sammen. Bruker bare truseinnlegg de siste tre-fire dagene da.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2012 #7 Skrevet 19. februar 2012 trenger ikke helgardere meg jeg heller, men utrolig irriterende er det jo har jo på en måte et sexliv også hehe. så å gå 9-10 dager uten noe er bare utrolig irriterende....og frustrerende HI
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2012 #8 Skrevet 19. februar 2012 Har time hos gynekolog for å sjekke grunnen for akkurat det. Men jeg har det slikt i 17-21 dager hver mnd. Er bare ca. en uke blødningdfri imellom. Har tatt to ks, så mulig det kommer fra det, men gir meg ikke før det er borte igjen. Om de så må fjerne alt som er inni der. Er ganske lei kan man si.
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 19. februar 2012 #9 Skrevet 19. februar 2012 Haha, det er jeg helt enig i! Og det hadde jo vært greit om det bare var litt brunlig utflod. Men hvis jeg har sex på de siste, brune dagene, kommer det plutselig noe som virker som en liter rødt blod. Skjønner ingen ting, jeg
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2012 #10 Skrevet 19. februar 2012 Her er det også sånn at når jeg har sex første gangen etter mens kommer det enda litt brunrød mens dagen etter. Spiller ingen rolle om det er dagen etter siste blødningsdag eller en uke etter siste dag, det kommer en ladning til etter første runde i senga. Merkelige greier altså, og veldig slitsomt og uforutsigbart. Kan liksom aldri stole på at det ikke skal komme noe....
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2012 #11 Skrevet 19. februar 2012 fordi bilen sto parkert i feil garasje kanskje!?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #12 Skrevet 14. desember 2013 Fant en gammel tråd her (etter litt googling) med mange som har det problemet som jeg har. Det jeg lurer på er om dere som har dette problemet var hatt problemer med å bli gravid? Hadde et keisersnitt for nesten fire mnd siden. Har så lyst til å bli gravid igjen, men er redd for at dette er et problem mtp det. Anonymous poster hash: 1d8df...6e1
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #13 Skrevet 15. desember 2013 Dytter litt på denne... Andre som har hatt dette problemet? Anonymous poster hash: 1d8df...6e1
Musemorbr / Skrevet 15. desember 2013 #14 Skrevet 15. desember 2013 Jeg hadde vanskeligere for å bli gravid da vi ventet vår første. Tok 8 mndr. Denne gangen har vi klart det på første forsøk, så for meg har det ikke vært noen samnenheng. Men logisk nok har man ikke så lyst til å ha sex de dagene, så dersom eggløsning er samtidig er det jo litt vanskelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå