Gå til innhold

Skal, skal ikke begynne på pergotime??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke bestemme meg! Har en pergotime resept som har ligget i skuffen noen mndr. Er i pp ni/ti. Vært hos gyn som sier alt står bra til, samt fine blodprøver. Tenker at det skjer når det er meningen, men nå begynner jeg å bli utålmodig! For eller i mot å beg på pergotime mtp historien min? Ombestemmer meg annenhver time..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha prøvd uten en stund til, og satt mæ en grense på f.eks til sommeren. Det er jo vanlig å bruke 1-2 år for friske par :) Det sier jeg fordi jeg bruker pergo selv, og det er ikke noen dans på roser :( Jeg har skikkelige smerter i eggstokkene, hetetokter og fossblør når tr kommer. Har endo på dem så må bare bruke pergo for å prøve å få de friske flekkene til å slippe egg.

Skulle gjerne ha vært uten pergo og frisk. Lykke til :)

Skrevet

Hmmm, du sa noe der. Da tror jeg jeg heller mot å vente.. Håper det går din vei snart!

Skrevet

Ja, ville absolutt ha vurdert å vente siden du vet du ikke feiler noe. Hormonstimulering er ikke så bra egentlig :) Mange som går på pergo blir gravid i pausemåned eller den mnd de slutta på dem også, så ingen garanti.

Håper det klaffer for deg snart på en sunnere måte enn med hormontabbiser :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...