Anonym bruker Skrevet 19. februar 2012 #1 Del Skrevet 19. februar 2012 flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2012 #2 Del Skrevet 7. mars 2012 Ja! Fikk mensen i går. starter 1. pp nå og krysser fingrene for fulltreffer på første forsøk.... Hehe, det er i alle fall lov til å håpe! Tvitvi:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 7. mars 2012 #3 Del Skrevet 7. mars 2012 Fryseforsøk så satse på termin rund julaften:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2012 #4 Del Skrevet 8. mars 2012 Jeg SKAL inn hit jeg også! To barn fra før og ønsker oss nummer tre.. Dette blir forsøk nummer 3! Barn nummer 3 på 3.forsøk høres ganske logisk ut. Alle gode ting blir jo 3 ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAnonym86 Skrevet 10. mars 2012 #5 Del Skrevet 10. mars 2012 Håper jeg havner her inne jeg også Vi prøver på nytt med nr. 1 etter "mislykket forsøk" sist... Krysser fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villevilla Skrevet 14. mars 2012 #6 Del Skrevet 14. mars 2012 ja nå har jeg tenkt å klore meg fast her. Må bare hente mitt lille gullegg, så er jeg klar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå