januarbaby012 Skrevet 19. februar 2012 #1 Skrevet 19. februar 2012 det er rødt og sopp og skikkelig utslett i kjedeåpninga til mini på 2 mnd. jeg smør med daktacort først og sinksalve opp på, ingen effekt. har du noe tips, blir jeg kjempe glad
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2012 #2 Skrevet 19. februar 2012 Inotyol. Det tar alt og funker kjempebra! Du får kjøpt det på apoteket.
januarbaby012 Skrevet 19. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2012 Inotyol. Det tar alt og funker kjempebra! Du får kjøpt det på apoteket. takk for tips skal kjøpe det imårra. ha en fin søndag du
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2012 #4 Skrevet 19. februar 2012 Bare hyggelig ps. husk å smøre på en tykt lag. det er for å forhindre at urin eller bløt bæsj kommer i kontakt med det såre. så ikke vær redd for å bruke mye En fin sønsag til deg også #2
M-M-M-mamma Skrevet 19. februar 2012 #5 Skrevet 19. februar 2012 Hvilken sinksalve bruker du? Jeg brukte lenge natusan sin og hun har hatt utslett av og til..men etter at jeg kjøpte siluen på apoteket har vi en ny hverdag..den er dritgod! Bare et tips for å unngå å få utslett igjen når dette er vekke
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2012 #6 Skrevet 19. februar 2012 Hvilken sinksalve bruker du? Jeg brukte lenge natusan sin og hun har hatt utslett av og til..men etter at jeg kjøpte siluen på apoteket har vi en ny hverdag..den er dritgod! Bare et tips for å unngå å få utslett igjen når dette er vekke Det er ikke så lurt å smøre hver dag når baby ikke har utslett. Husk at også rompa og tissen trenger luft så å være innsmurt i krem hver dag er ikke den beste idè. Smør på ved utslett. Ellers så vasker man med vann og lar huden være i fred.
januarbaby012 Skrevet 19. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 19. februar 2012 Hvilken sinksalve bruker du? Jeg brukte lenge natusan sin og hun har hatt utslett av og til..men etter at jeg kjøpte siluen på apoteket har vi en ny hverdag..den er dritgod! Bare et tips for å unngå å få utslett igjen når dette er vekke Hei Mams til Madde Jeg bruker Sinksalve Silulen, ikke noe hjelp her men takk for tips, får se hva apoteket anbefaler. har lyst å bruke noe annet enn det jeg har brukt til nå
M-M-M-mamma Skrevet 19. februar 2012 #8 Skrevet 19. februar 2012 Mange ulike meninger om alt her inne så jeg har nå funnet ut av det litt etterhvert. Smører når hun har hatt heftige bleier eller hvis jeg ser hun er rød og sånn..sinksalve gjør ingen skade ifølge min erfaring Heldigvis har småen lite utslett og plager! Vasker også bare med vann og lar alt lufte seg..men nå spiser hun mye ulik mat som gjør urinen sterkere så da smører jeg også for å forebygge. Blir tett i bleiene.
M-M-M-mamma Skrevet 19. februar 2012 #9 Skrevet 19. februar 2012 Da kan det være at en annen salve er bedre på din baby Hør med apoteket..finnes jo så mye Håper det blir bedre
Petrine +spire=❤ Skrevet 19. februar 2012 #10 Skrevet 19. februar 2012 Dersom hun har sopp er nok ingen av disse salvene noe tess. Ville tatt turen innom hs å snakket med de. La evt lege se om det er sopp. For om det er det, trenger hun annen behandling. Om det "bare" er bleieutslett/sår er inotyol helt fantastisk.
januarbaby012 Skrevet 19. februar 2012 Forfatter #11 Skrevet 19. februar 2012 Dersom hun har sopp er nok ingen av disse salvene noe tess. Ville tatt turen innom hs å snakket med de. La evt lege se om det er sopp. For om det er det, trenger hun annen behandling. Om det "bare" er bleieutslett/sår er inotyol helt fantastisk. ja den beste er nok det å ta en tur til lege imårra takk for du/ dere tok dere tid til å svare, det hjelper vetu natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå