*Idae123 Skrevet 19. februar 2012 #1 Skrevet 19. februar 2012 Noen som har forslag?? Har lurt på Amalie Elisabeth, siden jeg har det som mellom navn.. Men er litt i tvil.. Guttungen har mellomnavnet til faren sin som fornavn =) takk på forhånd =)
*Dubsgirl* Skrevet 19. februar 2012 #2 Skrevet 19. februar 2012 Amalie Elisabeth funker det:) Eller hva med bare Elise? Amalie Elise? Amalie Eline Amalie Olivia Amalie Sofie Amalie Christine Amalie Johanne Amalie Maria Amalie Oline
Mariachi Skrevet 19. februar 2012 #3 Skrevet 19. februar 2012 Jeg likte Amalie Maria, eller hva med Amalie Sunniva? Constanse er også vakkert
Frøken Ubesluttsom Skrevet 19. februar 2012 #4 Skrevet 19. februar 2012 Amalie Elisabeth funker det. Ellers hva med: Amalie Elise Amalie Marie Amalie Therese Amalie Cornelia Amalie Cecilie
inimini Skrevet 19. februar 2012 #5 Skrevet 19. februar 2012 Amalie Elisabeth var et fint navn. Likte godt Amalie Marie og Amalie Elise som Kattla foreslo:) Andre forslag: Amalie Aurora Amalie Madelen Amalie Linnea Amalie Mathea Amalie Martine
Giss Skrevet 20. februar 2012 #6 Skrevet 20. februar 2012 Amalie Elisabeth er fint! Andre forslag om du trenger litt inspirasjon: Amalie Josefine Amalie Theodora Amalie Leonora
Gjest Antarctica Skrevet 20. februar 2012 #7 Skrevet 20. februar 2012 Syns Amalie er så langt at det bare blir slitsomt med mellomnavn. Jeg klarer liksom ikke å si det høyt med noe mer til etterpå. Måtte vært noe helt kort, da: Amalie Sol Amalie Mari Amalie Beth Amalie Belle
sommertiara Skrevet 20. februar 2012 #8 Skrevet 20. februar 2012 Amalie Elisabeth var et veldig fint navn synes jeg. Langt og tungt, men jeg regner ikke med begge navn skal brukes uansett?
*Idae123 Skrevet 21. februar 2012 Forfatter #10 Skrevet 21. februar 2012 Begge navnene skal ikke brukes, blir bare amalie.. =) Men vi vil som sakt ha dobbel navn siden både jeg og faren og guttungen har det =P
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2012 #11 Skrevet 21. februar 2012 Ville heller brukt et lett navn foran Amalie hvis jeg skulle hatt dobbelt navn med Amalie i da det er et såpass tungt navn. Anna Amalie Ada Amalie Ine Amalie Live Amalie Lisa Amalie Osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå