Milliz86 Skrevet 19. februar 2012 #1 Skrevet 19. februar 2012 ENDELIG er datoen vi har venta på sååå lenge her.. er førstegangsfødende så regner med å gå et par dager til da jenta i magen ikke virker som hun har planlagt ut idag, MEN uansett så er datoen her å jeg er stolt over den enorme jobben kroppen min har gjort i over 40 uker!! Så fantastisk det er å få bære på et nytt liv, nå gjenstår en stor jobb med fødsel, men stoler på kroppen min og at fødselen vil gå fint:) Er uansett ingen vei tilbake.. Skal nyte de siste dagene som gravid, sove masse, kose med magen, ta bilder av magen, besøke venner, gå turer og gleeeede meg til å møte prinsessa vår <3
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 19. februar 2012 #2 Skrevet 19. februar 2012 Gratulerer med en flott jobb så langt Jeg har også termin i dag, og trodde helt ærlig at jeg kom til å føde før tiden siden det bare er 13 mnd siden sist fødsel. Jeg ble i alle fall forberedt på det av både gynekolog og jordmødre. Så feil kan dem ta Sist ble jeg satt igang 11 dager etter terminen, men håper på å slippe det denne gangen. Begynner å bli utålmodig nå kjenner jeg. Regner med du også er nå Gled deg til du får din nyfødte opp på brystet, det er en helt spesiell følelse En fantastisk premie for alt arbeidet du har lagt ned, og ikke minst for den fødselen du har gjennomgått. Åhh som jeg gleder med til både fødsel og å endelig få møte gutten vår :) Masse lykke til når den tid kommer! Klem
Fru.Vestavind Skrevet 19. februar 2012 #3 Skrevet 19. februar 2012 Gratulerer! Og suuupert at du har så positiv innstilling! DET likar eg!! Skjønnar jo at ein del er utruleg lei og skuffa når termindatoen kjem, men dette var godt å lese, fin kontrast til innlegga frå dei som tek datoen litt tyngre. Med positivitet går det meste lettare;) Lykke til med desse siste dagane, max 2veker til du har skatten din i armane no;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå