Gå til innhold

Termin idag!!!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ENDELIG er datoen vi har venta på sååå lenge her.. er førstegangsfødende så regner med å gå et par dager til da jenta i magen ikke virker som hun har planlagt ut idag, MEN uansett så er datoen her å jeg er stolt over den enorme jobben kroppen min har gjort i over 40 uker!!

Så fantastisk det er å få bære på et nytt liv, nå gjenstår en stor jobb med fødsel, men stoler på kroppen min og at fødselen vil gå fint:) Er uansett ingen vei tilbake..;) Skal nyte de siste dagene som gravid, sove masse, kose med magen, ta bilder av magen, besøke venner, gå turer og gleeeede meg til å møte prinsessa vår <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med en flott jobb så langt :)

Jeg har også termin i dag, og trodde helt ærlig at jeg kom til å føde før tiden siden det bare er 13 mnd siden sist fødsel. Jeg ble i alle fall forberedt på det av både gynekolog og jordmødre. Så feil kan dem ta ;) Sist ble jeg satt igang 11 dager etter terminen, men håper på å slippe det denne gangen. Begynner å bli utålmodig nå kjenner jeg. Regner med du også er nå :) Gled deg til du får din nyfødte opp på brystet, det er en helt spesiell følelse :) En fantastisk premie for alt arbeidet du har lagt ned, og ikke minst for den fødselen du har gjennomgått.

Åhh som jeg gleder med til både fødsel og å endelig få møte gutten vår :) :) :)

Masse lykke til når den tid kommer!

Klem :)

Skrevet

Gratulerer!:)

Og suuupert at du har så positiv innstilling! DET likar eg!!:D Skjønnar jo at ein del er utruleg lei og skuffa når termindatoen kjem, men dette var godt å lese, fin kontrast til innlegga frå dei som tek datoen litt tyngre.

Med positivitet går det meste lettare;)

Lykke til med desse siste dagane, max 2veker til du har skatten din i armane no;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...