Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 19. februar 2012 #1 Skrevet 19. februar 2012 Tornerose, Askepott, Snehvit og de 7 dvergene, Den lille havfruen, Aladdin osv, er det noen aldersgrense på disse? Når fikk deres barn se dem? Har en liten en på 2,5 år som er helt opphengt i prinsesser for tiden, og tenkte at dette er vel filmer hele familien kan se sammen dersom hun bare er gammel nok? Hun har sett To på rømmen, og det gikk helt fint
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2012 #2 Skrevet 19. februar 2012 Tror det er 7-årsgrense på de fleste, men jenta mi så filmene lenge før dette. Er jo bare å prøve og se om hun syns det er spennende, og skjønner noe av det.
PRobert Skrevet 19. februar 2012 #3 Skrevet 19. februar 2012 Min har sett mye av det, blir det kjedelig eller skummelt så går han enten vekk eller setter seg i fanget mitt...
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 19. februar 2012 #4 Skrevet 19. februar 2012 Aner ikke.. Men jeg gleder meg til hun begynner å se på dem! Jeg er fan av de gode, gamle tegnefilmene. :-) Niesa mi på 4 ser stadig filmer når hun er på besøk, men hun syns enkelte scener er litt skumle, så da skrur vi ned lyden eller spoler litt :-)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2012 #5 Skrevet 19. februar 2012 Det er 7 års grense såvidt jeg vet. Jeg ville bare latt de se som de ville når man ser sammen med de Det går an å skippe over skumle og triste deler (de gamle klassikerne har jo gjerne et par skumle scener), evt distrahere de minste litt med noe annet akkurat da. Hvis det er lenge siden du har sett filmene selv kan du jo se raskt gjennom de kvelden i forveien så du vet sånn ca når du skal hoppe litt i filmen. 2,5-åringer følger vel gjerne ikke handlingen så slavisk, men ser mer på filmen som helhet, og detaljer underveis. Har ei niese på den alderen som elsker Pippi over alt på jord, men det er kun én episode hun skal se, om og om igjen, og det er fordi det er snø i den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå