Gå til innhold

er sååååå j....leiiiii :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

pleier ikke å skrive så mye her inne men er en aktiv leser :P

jeg er snart i uke 39... UL termin..

er så utrolig lei ..sliter med svangerskapsdepresjon :(

De siste to ukene har mildt sagt vært for j....

Er komt til et punkt der jeg ikke gleder mëg noe særlig engang...og jeg synes det er veldig sårt å si det høyt.... :(

psykisk føler jeg meg helt på felgen...

har hatt kynnere hele svangerskapet men de siste ukene har det stopt helt opp... :( ALT har stopt helt opp :(

ikke noen tegn til nærstående fødsel i det hele tatt :(

er annengangs gravid ,sist gikk vannet å rett på rier ..

ingen tegn what so ever..så jeg vet jeg kan bli tatt på senga :P

Men alliekvel ..

Jeg er feit ,ser ut som en elefant,sliter med bekkenet å er dobbelt så stor denne gangen.. :(

kan ikke se for meg at jeg kanskje kommer til å gå til uti mars :(

Gråter HVER dag .. :( livet er DRIIIT..

Ja jeg er selvfølgelig takknemmlig for at jeg kan bli gravid!!!

(var en sliter)

Men akkurat nå ser alt så svart å håpløst ut :/

vet jo at det uansett ikke er lenge igjen .....prøver å trøste meg med det men akkurat idag funker det ikke.. :P

Alle som har vært gravid på likt med meg har fått ..blir ikke i godt humør av det heller :P sikkert noen som har følt litt på den :P

vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget utenom å få ut litt frustrasjon :P

Noen andre spreng gravide som vil sutre litt ???? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er selv i uke 36, og har mine plager, men ikke i den grad du har.

Ville bare sende deg en god klem, og ønske deg lykke til videre...

Skrevet

Eg e bare lei....de eg kjenner som e gravid har og født ( untatt hun som skal ha i mars og hun i april......) eg e en uke over termin og ser frem til å bli ferdig med fødsel. Hadde et par sterke kynnere/ rier? I natt så plis la det starte og det snart! Føler med deg som har så mange plager og håper du slipper å gå over termin! Lykke til

Skrevet

pleier ikke å skrive så mye her inne men er en aktiv leser :P

jeg er snart i uke 39... UL termin..

er så utrolig lei ..sliter med svangerskapsdepresjon :(

De siste to ukene har mildt sagt vært for j....

Er komt til et punkt der jeg ikke gleder mëg noe særlig engang...og jeg synes det er veldig sårt å si det høyt.... :(

psykisk føler jeg meg helt på felgen...

har hatt kynnere hele svangerskapet men de siste ukene har det stopt helt opp... :( ALT har stopt helt opp :(

ikke noen tegn til nærstående fødsel i det hele tatt :(

er annengangs gravid ,sist gikk vannet å rett på rier ..

ingen tegn what so ever..så jeg vet jeg kan bli tatt på senga :P

Men alliekvel ..

Jeg er feit ,ser ut som en elefant,sliter med bekkenet å er dobbelt så stor denne gangen.. :(

kan ikke se for meg at jeg kanskje kommer til å gå til uti mars :(

Gråter HVER dag .. :( livet er DRIIIT..

Ja jeg er selvfølgelig takknemmlig for at jeg kan bli gravid!!!

(var en sliter)Men akkurat nå ser alt så svart å håpløst ut :/

vet jo at det uansett ikke er lenge igjen .....prøver å trøste meg med det men akkurat idag funker det ikke.. :P

Alle som har vært gravid på likt med meg har fått ..blir ikke i godt humør av det heller :P sikkert noen som har følt litt på den :P

vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget utenom å få ut litt

frustrasjon :P

Noen andre spreng gravide som vil sutre litt ???? :P

Er i uke 39 i morgen og har det akkurat som deg. Føler også at mannen og meg bare sklir mer og mer fra hverandre pga av at jeg griner og klager og sutrer om alt. Ingenting han gjør er rett. Vet ikke om dette er pga av alle hormonene eller om det er virkeligheten.

Føler meg stygg og jævlig og tenker bare negativt. Aner ikke hva jeg kan gjøre for å snu denne tankegangen. Har et lite håp om at alt skal bli bra når gullet er ute. Men skjønner liksom ikke hvorfor det skal bli en helomvending da. Er førstegangs.

Skrevet

Ikke så aktiv på å skrive her inne med 38070 innlegg?

Skrevet

Alle anonyme går på samme teller kjære deg ;)

Skrevet

Eg og e vanvittig lei.. Sjøl om eg egentlig ikkje har noe å klage over!!

Sutrer litt likevell eg ;)

Bekkenet trøbler,og halsbrannen gjør at eg nesten kaster opp!! Ser ut som ei dundre, og synes d er tungt å gå høygravid m to barn på 4og6 i huset!! Dette er tredje OG SISTE tilskudd i flokken, og eg er no 36+2..

har kost meg veldi dette svangerskapet, i den visshet at det er siste gang. Og no føler eg meg ferdig!!:) får nesten panikk av å tenke tanken overtid!! Hihi..

Har vert sykemeldt lang tid pga komplikasjoner forrige svangerska så dagene blir lange!!!

MEN er evig takknemlig over å være frisk og rask! Så får fylle dagene og håpe de går fort!!!

Håper siste tiden blir til å holde ut for deg!

God klem

Skrevet

Stikker innom en tur fra 2. Trimester for å si at du ikke er alene, jeg har oså slike dager :P så lenge vi er klar over at vi sutrer og er klar over at vi egentlig ikke bør klage(gjør jo verdens viktigste jobb) har vi muligheten til å endre på ting. Sett fokuset på at du er snart i mål og finn noe du er fornøyd med/ liker ved å være gravid( er nok noe under overflata) og si til deg selv at du er flink, og gjerne gi mannen skryt over at han er så tolmodig, ser at min mann lyser opp når jeg gjør det:) vet det ikke er like alltid å se positivt på det, men lykke til :)

Skrevet

Hei du! Du er ikke alene! Jeg ser du sliter litt med vonde tanker og depresjon, og jeg er ikke langt nede på samme måte.

Men jeg er sliten og lei og frustrert og alt det der. Har to aktive gutter på 2 og 5 år fra før, deltidsstudier og pusser opp et hus. Nå er jeg 6 dager fra UL- termin og jeg har overgått begge de to andre fødselene som skjedde hhv 11 og 7 dager før termin. Og denne gangen har jeg hatt murringer og kynnere og slike ting i mange uker! Man blir gal av mindre, sant!

Psykisk slitsomt å kjenne vondter som jeg selvfølgelig sammenligner med forrige fødsel også bare dabber det av og forsvinner. Det tærer jo på et overmodent sinn og en sliten kropp!

Men vi kommer i mål, ikke sant. Denne situasjonen er jo gitt et øsnket utfall! Babyen kommer! I dag så jeg virkelig for meg opplevelsen på sykehuset, det å treffe babyen for første gang, holde han, studere han og bli kjent med han. LYKKE :)

Det blir bedre. Hang in there. Masse lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...