Gå til innhold

Kjære kvalmen min..

Anbefalte innlegg

Nå er jeg i uke 13, så nå er det helt greit at du roer deg litt ned, tar litt avspasering, kanskje en ferie? Du må være sliten nå, etter å ha stått sånn på? Det er helt greit at du ikke kommer hver gang jeg blir sulten, mett, bøyer meg ned, går inn på butikken, setter meg i bilen, skifter bleie, etter to brødskiver, når jeg åpner kjøleskapet eller kjenner lukten av klesvask.. Ta deg en velfortjent pust i bakken du, kjære kvalme. Det er helt ok det nå.

Med vennlig hilsen meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143911086-kj%C3%A6re-kvalmen-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært sykmeldt fom. uke 7. Jeg kastet opp for mye og spontant til å kunne jobbe til nyttår omtrent, men prøvde meg et par uker med 50% i januar. Da ble problemet at jeg ble for sliten av bare noen timer utenfor hjemmet og endte med å kaste opp mer/som sofaslakt et par dager etter hver (halve) jobbdag og dermed ble det vanskelig å jobbe de timene jeg skulle. Ble vond sirkel så endte med å bli fulltidssykmeldt igjen.

Håper stadig vekk at jeg kan bli bra nok til å jobbe igjen etter hvert, men vi får se - tar en og en uke av gangen.

Uff.. Jeg har vært sykmeldt siden nyttår, da var jeg uke 8.. Skal til legen i morgen og planen er og begynne å jobbe litt men fytti katta jeg er like dårlig!! Får så utrolig dårlig samvittighet for jobben.. Jobber som frisør så kan liksom ikke bare spy når som helst eller se lite fresh ut :( vanskelig..!

Annonse

Ja! Det må det!

Jeg jobber ikke direkte med kunder til hverdags og på kontor, men med 100 meter til toalett og sittende i et kontorlandskap med 25 andre så gjør det seg heller ikke å drive og spy i søppelbøtta :P (Spyr veldig spontant.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...