Gå til innhold

Er det bare hos meg klokka på innleggene er steike gale?

Anbefalte innlegg

Er det bare hos meg klokka på innleggene er steike gale? Er utrolig irriterende. Ofte står det innlegg eller svar som i følge klokka er lagt inn i fremtiden. F.eks når klokka er 22.00 så står det innlegg som er lagt inn samme dagen kl 23.00, det går jo ikke

Fikk dette svaret av en annen bruker : "Her er innleggene en time feil når jeg ikke er logget inn, men riktig når jeg er på."

Kan dere ikke fikse dette?

Fortsetter under...

Hei.

Klart det, veldig rart at det er sånn ennå.

Er det slik at den er en time for fort når du ikke er logget inn?

Sjekket nå, var ikke innlogget 21.49 og da sto alle nye innlegg som nye kl 22.49

Når jeg la merke til at det var slik for en stund tilbake, var det riktig tid på Dib og en ca en time feil på Bim. (Har ikke sjekket hvordan det er nå annet at tiden fortsatt er feil på Bim) Er bare en filleting, men er faktisk litt irriterende.

Fikk dette svaret av en annen bruker : "Her er innleggene en time feil når jeg ikke er logget inn, men riktig når jeg er på."

Kan dere ikke fikse dette?

Var nok mitt innlegg du siktet til der. Trodde det var fikset jeg nå. Først fikk jeg beskjed om at det ikke var noe galt med klokka og etterpå fant de ut at det var det allikevel.

• 3 uker senere...

Annonse

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Det er fortsatt en liten feil her når du ikke er innlogget ja. Men det skal være ok når du er logget inn.

Det er fortsatt på blokka, vi har ikke glemt det. Men så lenge det er ok når dere er logget inn har vi ikke prioritert det høyest.

Elin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...