2 små engler Skrevet 18. februar 2012 #1 Skrevet 18. februar 2012 Hei! Venter to tvillingjenter, og sliter litt med å finne navn. Vi har tenkt til å ha både fornavn og mellomnavn på begge to. Det hadde vært veldig fint med noen forslag;) Her er noen navn jeg liker: Maja Leah Camilla Milla Alma Sofia Gabrielle Takk for svar!
inimini Skrevet 18. februar 2012 #2 Skrevet 18. februar 2012 Det var noen fine navn du hadde foreslått:) Ser at nesten alle navnene du har foreslått slutter på a. Det syns jeg passer godt når de er tvillinger:) Hva med: Maja Sofia og Leah Camilla? Andre forslag: Leah Marielle Milla Sofia Maja Gabrielle Alma Sofia Eira Sofie Erika Sofie Lydia Isabell Mina Martine Lisa Marie Pia Camilla Oda Sofie Dea Elisabeth Likte du noen av disse?
Frøken Ubesluttsom Skrevet 19. februar 2012 #3 Skrevet 19. februar 2012 Hva med: Lea Camilla og Maja Cornelia Maja Camilla og Lea Cornelia Maja Sofia og Alma Iren Camilla og Gabrielle Alma Sofia og Maja Iren? Andre forslag: Kristin Elea Oda Irene Oda Agnethe Mia Elvira Mie Marie Marie Elise
2 små engler Skrevet 19. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2012 Det var noen fine navn du hadde foreslått:) Ser at nesten alle navnene du har foreslått slutter på a. Det syns jeg passer godt når de er tvillinger:) Hva med: Maja Sofia og Leah Camilla? Andre forslag: Leah Marielle Milla Sofia Maja Gabrielle Alma Sofia Eira Sofie Erika Sofie Lydia Isabell Mina Martine Lisa Marie Pia Camilla Oda Sofie Dea Elisabeth Likte du noen av disse? Jeg likte Maja Sofia og Leah Camilla veldig godt:) Likte også Milla Sofia og Leah Marielle. Takk for svar;)
pinoisme Skrevet 19. februar 2012 #5 Skrevet 19. februar 2012 Leah Gabrielle synes jeg er en nydelig kombinasjon! For jente no 2, hva med feks Alma Camilla?
Gutt i oktober Skrevet 20. februar 2012 #6 Skrevet 20. februar 2012 Lea Sofie ,Emma Sofie, Maja Arlen, Amine Mali...
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2012 #7 Skrevet 22. februar 2012 Annabel Marie og Ariel Christine Elfi Christine og Alva Susanne Emma Marita og Ella Mathilde Michaela Louise og Olive Isabel Mie Alexandra og Tara Fredrikke Mali og Mie
Gjest Kosognuss Skrevet 24. februar 2012 #9 Skrevet 24. februar 2012 Hei! Venter to tvillingjenter, og sliter litt med å finne navn. Vi har tenkt til å ha både fornavn og mellomnavn på begge to. Det hadde vært veldig fint med noen forslag;) Her er noen navn jeg liker: Maja Leah Camilla Milla Alma Sofia Gabrielle Takk for svar! Maja og Milla Alma og Sofia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå